Німці об'єднуються в загони самооборони через напади на жінок у Кельні

П'ятниця, 08 січня 2016, 15:18
Версія для друку Коментарі

У Німеччині мешканці міст починають об'єднуватися в загони для патрулювання вулиць після того, як в Кельні та інших містах відбулися десятки нападів на жінок у переддень Нового року.

Про це повідомляє німецьке видання Focus.

Після того, як глава МВС Німеччини звинуватив поліцію в пасивності, німці, які хочуть бути впевнені у своїй безпеці, почали об'єднуватися в групи. Наприклад, сторінка в Facebook під назвою "Дюссельдорф стежить" вже зібрала 2,3 тисячі передплатників.

Учасникам пропонують патрулювати вулиці у вихідні та під час масових заходів, щоб у разі чого можна було прийти на допомогу жінкам.

Поліція Німеччини критикує такі ініціативи. "Кожен такий загін, як правило, заходить занадто далеко", - сказав заступник голови профспілки німецьких поліцейських Йорг Радек.

Нагадаємо, що у ніч на 1 січня у центрі Кельна, біля головного вокзалу та поблизу Кельнського собору, групи чоловіків,  чия зовнішність, як зазначає поліція, може вказувати на їхнє "арабське чи північноафриканське" походження оточили, напали та пограбували жінок.

Поліція почала розслідування відносно 16 чоловіків північноафриканського походження, які можуть бути причетні до нападів.

Інформація про напади на жінок, пограбування та безлади, подібні до тих, що сталися у ніч на 1 січня у Кельні, надходять із Швейцарії, Австрії та Фінляндії.

ЧИТАЙ ТАКОЖ

powered by lun.ua



ПУБЛІКАЦІЇ
Тигран Оганесян, Єреван

"Дільниця вільної Вірменії": чому в Єревані не можуть звільнити захоплену будівлю поліції

Керівництво Вірменії опинилося в глухому куті. Влада не може йти на поступки людям, які вбили поліцейського. Але ліквідація повстанців також буде не найкращим виходом. Значна частина вірменського суспільства хоч і засуджує загарбників, але водночас співчуває їм...

Ігор Ісаєв, Варшава, для Європейської правди

Лібералізм по-польськи: чому резолюція про "геноцид" у Варшаві вважається м’якою

Нова польська влада принесла з собою негласну історичну міфологію: поляки — це народ-жертва, а якщо вже й чинив щось злочинне, то винна в цьому чужа пропаганда. Водночас Варшава відмовилася поділити подібний контекст "народу-жертви" з Києвом.


АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter