Австрія, Угорщина та Чехія найбільш вразливі до російської пропаганди - ЗМІ

Неділя, 13 березня 2016, 10:26
Версія для друку Коментарі

За інформацією західних спецслужб в Росії складений своєрідний рейтинг країн, що найбільш вразливі до російської пропаганди.

Про це йдеться у дослідженні німецького видання Frankfurter Allgemeine Zeitung.

За інформацією видання за цим рейтингом найбільш вразливими до російської пропаганди визнані три держави: Австрія, Угорщина і Чеська Республіка.

Німеччина ж знаходиться всередині списку.

Найменш вразливими до впливу російської пропаганди у Росії визнають Велику Британію, Естонію та Данію.

Видання стверджує, що нині дестабілізація в інформаційному просторі Німеччини є пріоритетним завданням для російських спецслужб.

Найбільш важливими темами для "розкручування", відзначає видання, стали теми напливу біженців та так звана справа Лізи.

Незважаючи на те, що німецька влада дуже швидко засвоїла "уроки Кельна" і швидко провела розслідування "справи Лізи", історія набула розголосу і призвела до загострення двосторонніх німцецько-російських відносин.

Журналісти видання відзначають, що загроза інформаційної війни проти Німеччини залишається наразі дуже актуальною.

Понад те, Росія свідомо проштовхує  пропаганду і сприяє розвитку політичних сил всередині країн ЄС, які налаштовані скептично щодо майбутнього Євросоюзу для того, щоб "вбити клин" між країнами ЄС.

В якості прикладу FAZ наводить активність ультаправих в Угорщині (партія Йоббік) і правої популістської Партії свободи в Австрії.

Зокрема, політики австрійської Партії свободи Йоханнес Хюбнер і Йоганн Гуденус виступали за визнання анексії Кримського півострова в березні 2014 року.

Раніше повідомлялося, що всередині лютого заступник голови зовнішньої розвідки ФРН Гідо Мюллер і президент Федеральної служби захисту конституції Ханс-Георг Маасен поінформували парламентський контрольний орган Бундестагу (PKGr) про спроби РФ втрутитися в німецьку політику з допомогою пропаганди.

ЧИТАЙ ТАКОЖ

powered by lun.ua



ПУБЛІКАЦІЇ
Юрій Панченко, Європейська правда

Креативний експорт: компанії, що формують новий імідж України

Європейський ринок переповнений пропозиціями. Побачивши цікаву українську продукцію, європейські покупці часто висловлюють готовність до контрактів, але тільки-но дізнаються, з якими труднощами на митниці пов'язана потенційна покупка, змінюють рішення і знаходять менш проблемного постачальника...

"Європейська обсерваторія журналістики"

"Він вб'є нас чи зробить сильнішими" - як європейські та російські ЗМІ писали про Brexit

Серед усіх країн лише в Росії позитивних статей про Brexit було більше, ніж негативних. Серед європейських ЗМІ чи не найбільше підтримала Brexit італійська il Giornale, якою володіє родина Сільвіо Берлусконі. Вона зображувала референдум як перемогу людей над ієрархією ЄС...


АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter