Акції в супермаркетах Дніпропетровська: заощаджуємо кошти

promoted
П'ятниця, 1 липня 2016, 12:18

Покупці давно звикли до дисконтних карток і привабливих цінників, що позначають знижену ціну. Але як і інші сфери діяльності, комерція постійно розвивається. Акції в супермаркетах Дніпропетровська набувають нових форм і дозволяють планувати бюджет на місяць і більше.

Акції переходять в режим онлайн

Мережеві магазини першими вдосконалюють методи залучення покупців, винаходячи власні прийоми і переймаючи досвід інших країн. Загальна доступність інтернету відкриває нові канали для продавців і, як наслідок, — можливості економії для покупців. Тепер економити можна не лише на придбаннях в інтернет-магазинах, але також можна використовувати спеціальні сайти, щоб купувати дешевше їжу і товари першої необхідності в звичних супермаркетах.

Великі роздрібні мережі оцінили ефективність інтернету як майданчику для реклами, тому акції в супермаркетах Дніпропетровська зібрані в одному місці — на порталі колективних покупок "Покупон". Тут же торгівельні мережі пропонують і ADV-купони: їх можна роздрукувати безпосередньо на сайті.

 

Чого потрібно остерігатися покупцям в продуктових супермаркетах

Мета будь-якого магазину — отримання прибутку, в т. ч. за рахунок скорочення витрат. І оскільки продукти харчування мають обмежений термін придатності при конкретних умовах зберігання, ці характеристики загрожують збитками продавцеві і несуть небезпеку для покупця.

Магазини зі сталою репутацією заявляють про те, що "прострочення" в їхніх торговельних залах не допускається. Для підтвердження покупцям обіцяють грошову винагороду в разі виявлення простроченого продукту. Відбувається так насправді чи ні, але продавці вміють майстерно замаскувати залежаний товар і "перевести" його в категорію гідного. Покупцеві краще сподіватися на себе і уважно вивчати зовнішній вигляд і маркування терміну придатності.

Якщо магазин іноді реалізовує неякісний товар, то він зустрічається і серед продаваних за звичайною ціною, і серед акційних позицій. Іноді відверту "некондицію" виставляють в спеціальному відділі зі знижкою 30-70 %. З обережністю варто купувати продукцію кулінарії, особливо влітку. У групі ризику — м'ясні, рибні продукти та салати з майонезом. Із напівфабрикатів особливо ретельно слід вибирати м'ясний фарш і мариноване м'ясо для шашлику.

Термін придатності на упаковці виробники наносять фарбою або видавлюють. В останньому випадку "перебити" дату неможливо, тоді як надруковану можна змити і нанести нову. Якщо виникають сумніви, краще обирати товар з видавленою маркуванням.

Доказом того, що термін зберігання закінчився, є етикетка магазину, що закриває заводську. Такі іноді зустрічаються на ковбасі і використовуються нібито для позначення ваги і ціни. Якщо і так, то логічно було б не заклеювати дату виготовлення, нанесену виробником.

Найбезпечніший спосіб продати товар з терміном придатності — викласти його на полиці ближче до покупця. Тому не варто соромитися перебирати товар, вивчати маркування і т. д. Уважність в цьому випадку збереже здоров'я покупцеві і всім членам його сім'ї.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.