British Airways має два тижні, щоб врятувати свій бренд після комп’ютерного збою

Вівторок, 30 травня 2017, 20:45

Пасажири обіцяють бойкотувати British Airways, в той час як експерти застерігають, що авіакомпанія має лише два тижні на відновлення своєї репутації після катастрофічного комп’ютерного збою, що стався наприкінці минулого тижня.

Про це повідомляє The Times. 

Видання відзначає, що авіакомпанія завалена скаргами від туристів, в тому числі від багатьох лояльних клієнтів, які наполягають на тому, що вони ніколи більше не будуть користуватися послугами British Airways.

Щонайменше 75 000 пасажирів постраждали внаслідок "ІТ-провалу", який стався у суботу, причому багато з них опинилися у скрутному становищі в аеропортах Хітроу, Гетвік та інших аеропортах по всьому світу.

У річному звіті British Airways за останній рік йдеться, що бренд авіакомпанії має "значну комерційну цінність", та перебуває в зоні ризику через серйозні інциденти такого роду.

За словами Ендрю Чарлтона, керівник британської консалтингової фірми "Aviation Advocacy", проблема таких компаній як British Airways полягає не просто у збоях, а у тому, наскільки добре такі компанії відновлюються після таких інцидентів.

"Відновлення може зайняти щонайменше два тижні, і це буде справжнім випробуванням", - заявив він.

Раніше повідомлялося, що авіакомпанія British Airways може втратити понад $190 млн (150 мільйонів фунтів стерлінгів) внаслідок комп'ютерного збою, одного із найсерйозніших в історії авіації Великої Британії.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.