Coca-Cola зупинила реєстрацію в ЄС сирійської "Коли" зі схожим логотипом

фото
Четвер, 7 грудня 2017, 15:23

Компанія Coca-Cola має право заборонити реєстрацію в Європі торгової  марки "Master", яка використовує той самий шрифт для продажу напоїв та продуктів харчування.

Про це йдеться у рішенні Суду ЄС.

У 2010 році сирійська компанія Modern Industrial & Trading Investment (Mitico) подала заявку до Європейського Союзу з питань інтелектуальної власності (EUIPO) на реєстрацію товарного знака для напоїв та продуктів харчування. Компанія продає свою продукцію в Сирії та країнах Близького Сходу.

Товарний знак сирійської компанії

Coca-Cola виступила проти реєстрації, заявивши, зокрема, що подана сирійцями заявка схожа на чотири торговельні марки ЄС, які компанія раніше зареєструвала для своїх напоїв. Зокрема, Coca-Cola стверджувала, що  Mitico використовувала торгову марку MASTER у формі, яка нагадує торговельну марку Coca-Cola.

 

EUIPO відхилив скаргу Coca-Cola на тій підставі, що ознаки, про які йшлося, не були подібними, а отже вірогідність плутанини між ними відсутня, незважаючи на ідентичність товарів, про які йде мова.

 Продукція сирійської компанії

Coca-Cola оскаржила це рішення у Суді ЄС, який встановив, що скаргу відхилили безпідставно, адже сирійська торгова марка має візуально схожі елементи, зокрема кілька літер та один і той же шрифт.

Суд вважає, що логічно припустити, що сирійська компанія має намір продавати свою продукцію в країнах ЄС, і якщо отримає реєстрацію зазначеної товарної марки, то це, швидше за все, призведе до ризику недобросовісної переваги в ЄС.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.