Потужніше за гранату: експерти про фото з бомбою, яка могла підірвати А321

Четвер, 19 листопада 2015, 14:11

Вибуховий пристрій, фото якого опублікувало одне з пропагандистських видань "Ісламської держави", і яке, як стверджують ісламісти, підірвало російський літак A321, не складно було зробити людині, яка розбирається у вибуховій справі

Про це пише видання The New York Times з посиланням на опитаних експертів-саперів.

Дроти, які видно на фото, ймовірно є електричними з'єднаннями для детонатора, який лежить в центрі. Інша частина ланцюга, прихована під чорною стрічкою, може включати невеликі акумулятори та електроніку, необхідну, щоб відправити електричний заряд детонатора в призначений час.

 

Підривний капсуль потім детонує основний заряд вибухової речовини всередині алюмінієвої банки.

Банка має отвір у дні і це ознака того, що, можливо, вона була заповнена вибуховою пастою. Рідка вибухівка виключається через те, що банка не закрита герметично. Через дірку на дні банки видно якусь білу речовину.

Раніше повідомлялося, що основою для бомби могла стати пластичне вибухова речовина.

Експерти також відзначили, що у банці може поміститися більше вибухової речовини, ніж зазвичай знаходиться в стандартній військовій гранаті, і цього досить для підриву літака.

Такий прилад, розміщений на борту пасажирського літака, міг бути приведений в дію таймером, за допомогою пульта дистанційного керування, сигналом від когось з літака, або за допомогою інших засобів.

З технічної точки зору, простіше підірвати бомбу з таймером, тому що це не вимагає перебування на борту літака і бомби, і підривника.

"Немає загальнодоступних доказів, що пристрій на фото насправді пов'язаний із збитим російським літаком. Фотографію можна вважати дезінформацією, призначеною, щоб справити враження і підвищити вагу терористичної групи, залучити потенційних новобранців, або щоб відвернути увагу правоохоронних органів", - зазначає видання.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Реклама: