Charlie Hebdo до річниці терактів вийде з карикатурою на бога на обкладинці

Понеділок, 04 січня 2016, 12:39
Фото
Версія для друку Коментарі

Спецвипуск сатиричного журналу Charlie Hebdo, приурочений до річниці терактів у Парижі, вийде з карикатурою на бога на обкладинці.

Про це повідомляє видання bfmtv.

Спецвипуск журналу надійде у продаж 6 січня мільйонним накладом.

На обкладинці зображено узагальнений образ бога у закривавленому одязі і з автоматом Калашникова.

 

Карикатуру підписано словами: "Рік потому. Вбивця досі на волі".

Співавтором карикатури є головний редактор журналу Лоран Соріссо, відомий як Рісс. Сам він був тяжко поранений під час теракту 7 січня 2015 року.

В передовиці спецвипуску Рісс виступає на захист світської держави і проти "фанатиків Корану" і "схиблених прихильників інших релігій", які готові знищити видання, що "сміється над релігією".

Напад на редакцію журналу Charlie Hebdo стався 7 січня 2015 року. Тоді двоє терористів ввірвалися до редакції і розстріляли її – загинули 12 людей, в тому числі двоє поліцейських.

Причиною нападу були карикатури на ісламські релігійні символи.

ЧИТАЙ ТАКОЖ

powered by lun.ua



ПУБЛІКАЦІЇ
Юрій Панченко, Європейська правда

Креативний експорт: компанії, що формують новий імідж України

Європейський ринок переповнений пропозиціями. Побачивши цікаву українську продукцію, європейські покупці часто висловлюють готовність до контрактів, але тільки-но дізнаються, з якими труднощами на митниці пов'язана потенційна покупка, змінюють рішення і знаходять менш проблемного постачальника...

"Європейська обсерваторія журналістики"

"Він вб'є нас чи зробить сильнішими" - як європейські та російські ЗМІ писали про Brexit

Серед усіх країн лише в Росії позитивних статей про Brexit було більше, ніж негативних. Серед європейських ЗМІ чи не найбільше підтримала Brexit італійська il Giornale, якою володіє родина Сільвіо Берлусконі. Вона зображувала референдум як перемогу людей над ієрархією ЄС...


АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter