Charlie Hebdo до річниці терактів вийде з карикатурою на бога на обкладинці

Понеділок, 04 січня 2016, 12:39
Фото
Версія для друку Коментарі

Спецвипуск сатиричного журналу Charlie Hebdo, приурочений до річниці терактів у Парижі, вийде з карикатурою на бога на обкладинці.

Про це повідомляє видання bfmtv.

Спецвипуск журналу надійде у продаж 6 січня мільйонним накладом.

На обкладинці зображено узагальнений образ бога у закривавленому одязі і з автоматом Калашникова.

 

Карикатуру підписано словами: "Рік потому. Вбивця досі на волі".

Співавтором карикатури є головний редактор журналу Лоран Соріссо, відомий як Рісс. Сам він був тяжко поранений під час теракту 7 січня 2015 року.

В передовиці спецвипуску Рісс виступає на захист світської держави і проти "фанатиків Корану" і "схиблених прихильників інших релігій", які готові знищити видання, що "сміється над релігією".

Напад на редакцію журналу Charlie Hebdo стався 7 січня 2015 року. Тоді двоє терористів ввірвалися до редакції і розстріляли її – загинули 12 людей, в тому числі двоє поліцейських.

Причиною нападу були карикатури на ісламські релігійні символи.

ЧИТАЙ ТАКОЖ

powered by lun.ua

ПУБЛІКАЦІЇ
Любов Акуленко, Світлана Майструк, Дмитро Науменко

Економічні наслідки Brexit: три сценарії для Європи та Британії

Найкраще для Британії піти по першому сценарію, але найімовірнішим є другий: країна увійде у складний перехідний період, але не доведе процеси до катастрофічного рівня... За найгіршим сценарієм зниження експорту може скласти від 10% до 29%, з одночасним падінням економіки на 7%...

Джордж Сорос, project-syndicate.org

Brexit та майбутнє ЄС - стаття Джорджа Сороса про "неминучий розпад" Євросоюзу

Європейський союз справді зламався. Він перестав задовольняти потреби і сподівання своїх громадян. Він рухається до хаотичної дезінтеграції, яка залишить Європу в стані гіршому, аніж той, що ми мали би, якби Євросоюз взагалі не був створений. Але ми не повинні здаватися!..


АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter