У Британії заборонили ролик з рекламою батончика Twix за "заохочення небезпечного водіння"
У Сполученому Королівстві заборонили демонстрацію рекламного ролика шоколадного батончика Twix після скарг, що це "підбурює до небезпечного водіння".
[SOURCE]Про це повідомляє BBC, пише "Європейська правда".
Після публічної появи нового рекламного ролика батончика Twix на нього надійшли п’ять скарг, ініціатори яких заявили, що вбачають у рекламі заохочення до небезпечного водіння.
У ролику зобразили автопогоню за участі двох машин такого ж кольору, як карамельна начинка Twix, які в кінці внаслідок ДТП складаються одна на одну, як дві половинки батончика.
Власник компанії не погодився зі звинуваченнями і заявив, що ролик є просто художнім вимислом і ніяк не пов’язаний з реальним світом.
Проте Агентство зі стандартів реклами ASA погодилося з аргументами скаржників і постановило, що ролик не можна демонструвати. В ASA визнали, що останні фрагменти ролика з ДТП не виглядають реалістично, але погодились із зауваженнями до його першої половини з перегонами.
Нагадаємо, румунський парламент у 2024 році ухвалив закон про заборону реклами електронних сигарет, зокрема вейпів та пристроїв для нагрівання тютюну, а також нікотинових паучів.
Уряд Данії збирається посилити правила реклами продуктів харчування, заборонивши демонстрацію реклами нездорової їжі дітям до 15 років.