Британські джем, чай і печиво у центрі урядових планів щодо Brexit – ЗМІ

Середа, 19 жовтня 2016, 19:16

У центрі переговорів про вихід Великої Британії з ЄС стануть традиційні статті британського експорту: джем, чай та печиво.

Про це повідомляє The Telegraph.

Видання посилається на заяви міністра навколишнього середовища Британії Андреа Лідсом, яка напередодні оприлюднила деякі штрихи урядового плану зі стимулювання економіки Сполученого Королівства через підтримку традиційного британського експорту.

Міністр під час свого виступу на ярмарку в Парижі відзначила, що урядовий план з підтримки експорту дозволить забезпечити додаткові надходження до економіки Британії до 2,9 млрд фунтів протягом п'яти років.

Так, міністерство навколишнього середовища, продовольства та у справах сільського господарства, очолюваний Лідсом, оголосив про запуск так званого "Міжнародного плану дій для продуктів харчування та  і напоїв".

У плані відзначені дев'ять ринків з 18 країн світу, які мають найбільший потенціал для зростання традиційного британського експорту.

У списку, зокрема, Японія, яка, як іронізує, видання, "мабуть, має зростаючий голод до класичних статей  британського експорту, таких як післяобідній чай та яловичина".

Окрім того, наголошує видання, в уряді Британії вважають, що "Мексика жадає віскі і джину" в то час як в в Австралії та Новій Зеландії зростає попит на британське пиво та сидр.

Мета урядового плану зі стимулювання британського експорту є "підняти амбіції маленьких британських виробників, щоб допомогти їм продавати свою продукцію в різних куточках земної кулі".

"Шотландський лосось, валлійська яловичини, Північноірландський  віскі і англійський сир вже добре відомий у всьому світі і я хочу розвинути цей успіх, допомагаючи ще більшій кількості компаній експортувати свої товари", – цитує видання Лідсом.

Раніше повідомлялося, що за "жорсткого" сценарію Brexit Сполучене Королівство втрачатиме щороку до 66 млрд фунтів стерлінгів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Реклама: