У Нідерландах всі поїзди перейшли на вітрову електроенергію

Середа, 11 січня 2017, 15:48
Версія для друку Коментарі

В Нідерландах всі поїзди від 1 січня 2017 року на 100% працюють на електроенергії, виробленої за рахунок енергії вітру.

Про це повідомляє AFP з посиланням на прес-службу  національної залізничної компанії NS.

"З першого січня, 100% нашого рухомого складу працюють на електроенергії виробленої за рахунок вітру", – цитує агенція прес-секретаря компанії Тона Боона.

Агенція нагадує, що голландська енергетична компанія Eneco два роки тому перемогла у тендері, оголошеному NS. Відтак, компанії підписали 10-річний контракт, який мав би почати з січня 2018 року, саме тоді всі поїзди NS повинні були почати працювати від енергії вітру.

Таким чином, перехід на вітрову електроенергію відбувся на рік раніше запланованого терміну.

"Тому ми фактично досягли нашої мети на рік раніше, ніж планувалося", – сказав Боон, додавши при цьому, що досягти такого успіху вдалося за рахунок збільшення кількості вітряних електростанцій по всій країні.

На спеціальному сайті двох компаній, присвяченому "зеленим поїздам", повідомляється, що від 1 січня 2017-го року Нідерланди стали першою країною світу, де "близько 600 000 пасажирів щодня подорожують завдяки енергії вітру".

Відзначимо, що на маршрути компанії NS щодня виходять близько 5500 поїздів.

У повідомленні компанії також йдеться про те, що одна вітрова електростанція може забезпечити енергію для пересування одного поїзду на відстань у 200 кілометрів.

"Компанії також сподіваються до 2020 року знизити енерговитрати на пасажира на 35% у порівняні з 2005 роком", - відзначає AFP.

ЧИТАЙ ТАКОЖ

powered by lun.ua

ПУБЛІКАЦІЇ
Юрій Панченко, Європейська правда

Зайчик з неєвропейськими вухами: як дитячі книжки та іграшки адаптувати під ринок ЄС

"Ми запропонували серію дитячих книжок, які з успіхом продавалися в Україні. Мій польський співрозмовник довго роздивлявся картинки, а потім промовив: "У вашого зайчика надто неєвропейські вуха"… Вивчити смаки маленьких споживачів дає змогу відкриття філій в ЄС…

Олександр Ярощук, для Європейської правди

Ціна заборони: як мораторій на експорт деревини вплинув на економіку України

Після початку дії десятирічної заборони на експорт лісу-кругляка минуло більше року. Це рішення викликало гостру критику з боку ЄС, але якими були його економічні наслідки? Прихильники кажуть, що це стимулювало економіку, противники – що нічого не змінилося. То хто з них має рацію?


АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter