Австрійська телекомпанія подала позов проти віце-канцлера від ультраправих

Вівторок, 27 лютого 2018, 08:07

Австрійська суспільна телекомпанія ORF подала позов проти віце-канцлера Хайнца-Крістіана Штрахе, після того, як він звинуватив її та одного з ведучих новин у брехні.

Про це повідомляє ВВС.

Штрахе, який є головою правої партії "Свобода", минулого тижня розмістив на своїй сторінці у Facebook фотографію відомого телеведучого новин із текстом: "Існує місце, де брехня стає новиною - це ORF" (Austrian Broadcasting Corporation).

Він вже давно звинувачував ORF у підтримці лівих та сказав, що хоче скасувати ліцензійний збір, через який фінансується телекомпанія. Пізніше Штрахе заявив, що картинку у соцмережах була "сатирою".

Ведучий новин Армін Вольф також подає позов протии Штрахе. Він заявив, що до цього жоден політик не звинувачував його у брехні.

"Віце-канцлер Штрахе звинуватив ORF у розповсюдженні фейкових новин, брехні та пропаганди у всіх її засобах масової інформації", - заявив генеральний директор ORF Олександр Вабетц.

За його словами, текст є "наклепницьким і шкідливим для репутації (ORF)".

Президент Австрії Александр Ван дер Белен раніше засудив дії Штрахе. Він закликав його утриматися від застосування наклепів для дискредитації журналістів.

Партія "Свободи" є молодшим партнером у коаліції з консерваторами канцлера Австрії Себастьяна Курца.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua