Британське видання The Daily Telegraph вибачилося перед дружиною Трампа

Субота, 26 січня 2019, 16:36

Британське видання The Daily Telegraph вибачилось перед Меланією Трамп і погодилося виплатити їй компенсацію за "істотну шкоду" через статтю, опубліковану минулого тижня.

Вибачення видання опублікувало на своєму сайті.

Газета повідомила, що її стаття "Таємниця Меланії" містить ряд помилкових тверджень.

Серед них заяви про те, що перша леді США пробилася в модельному бізнесі завдяки чоловікові і що вона плакала в ніч виборів.

Газета визнала, що Меланія Трамп була "успішною професійною моделлю до того, як зустріла свого чоловіка і отримала роботу моделі без його допомоги".

Видання також визнало помилковим твердження, що в 2005 році мати, батько і сестра Меланії Трамп переїхали в Нью-Йорк, щоб жити в будинках, що належать Дональду Трампу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua