В Італії готують посилені правила для електросамокатів

Понеділок, 9 серпня 2021, 10:21

Італійський парламент працює над регулюванням використання електросамокатів, які, за словами депутатів, принесли хаос на вулиці міста, з небезпечної їздою і недбалим паркуванням.

Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на The Times.

Депутати запропонували обмеження: 30 км на годину на міських дорогах, 19 км на годину на велосипедних доріжках і 6 км на годину в пішохідних зонах, разом з обов'язковим страхуванням, шоломами і куртками зі світловідбивачами. Також розглядається заборона на їзду після настання темряви.

Минулого року сталося 564 ДТП і одна смерть, а з січня чотири людини загинули через електросамокати.

Плата за проїзд частково відображає популярність електросамокатів, принаймні, 140 000 з яких знаходяться на вулицях.

Минулого року електросамокати орендували 7,4 мільйона осіб, середня тривалість поїздки склала 12 хвилин, а середній шлях - 1,8 км.

Нагадаємо, у Парижі мерія погрожує сервісам прокату електросамокатів не продовжувати контракти, якщо вони не погодяться встановити фіксоване обмеження швидкості на самокатах та не посилять контроль за паркуванням.

Раніше у Стокгольмі пригрозили штрафами проти операторів сервісів прокату за кожен кинутий посеред вулиці електросамокат, тому що недбале ставлення їхніх клієнтів перетворилося на системну проблему.  

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Статті

"Золота" німецька акція: хто стане молодшим партнером у новій коаліції

За результатами виборів "Зелені" та вільні демократи мають дуже високі шанси отримати "золоту акцію" у новій німецькій коаліції.  

Вугілля важливіше за Євросоюз: чи піде Польща на порушення рішення Суду ЄС

Суперечка щодо копальні "Турув" може призвести до нового витка конфлікту Польщі та Євросоюзу. Варшава може відмовитися виконувати рішення Суду ЄС.

В обхід санкцій: як компанії з ЄС працюють у Криму та чи можливо це зупинити

Найгучніші випадки порушення "кримських" санкцій компаніями з ЄС пов’язані саме з інфраструктурними проєктами. Як їм це вдалося?