Голландія дала 50 тис. євро на туалетний папір із антиукраїнською агітацією

Середа, 17 лютого 2016, 09:34
Версія для друку Коментарі

Близько 50 тис. євро голландських платників податків були надані в якості гранту приватній компанії, яка планує випустити туалетний папір із закликами голосувати проти на референдумі щодо Угоди про асоціацію з Україною.

Про це повідомляє видання z24.

Компанія з назвою Raspoetin BV є однією з 72 організацій і фізичних осіб, яким комісія з проведення референдуму надала гранти з загального фонду у 2 млн євро.

Так, компанії Raspoetin BV було виділено 47 973 євро на "виготовлення, транспортування та розповсюдження туалетного паперу з надрукованими на ньому аргументами проти асоціації і недоліками вступу України до ЄС".

Raspoetin BV була створена в 2012 році, її власник Рубен Марсман заявив, що є "зацікавленим громадянином" і використовує можливість бути почутим.

 

"Зазвичай ви отримуєте можливість голосу раз на 4 роки. Тепер у нас є можливість бути почутими у проміжках між виборами. Це досить унікальна можливість для Нідерландів", - сказав він.

Планується, що буде надруковано 100 тисяч рулонів туалетного паперу, які будуть розповсюджуватися в магазинах.

"Але певну частину ми відправимо у впливові інституції Нідерландів", - сказав Марсман.

Як зазначається, 50 тис. євро – це максимальний розмір гранту, який виділяє комісія з проведення референдуму. Всього було надіслано 180 заявок, 72 заявникам виділили фінансування.

В рамках кампанії комісія з проведення референдуму має виділити по 700 тис. євро прихильникам і противникам асоціації з Україною. Ще 600 тис. будуть надані тим, хто підтримує нейтральну позицію.

Як відомо, референдум у Нідерландах щодо асоціації Україна-ЄС відбудеться 6 квітня.

ЧИТАЙ ТАКОЖ

powered by lun.ua

ПУБЛІКАЦІЇ
Геннадій Максак, для Європейської правди

Говоримо про економіку, думаємо про політику: з чим Лукашенко приїхав до Києва

Розуміючи складну ситуацію, в якій наразі перебуває офіційний Мінськ у відносинах з Кремлем, очікувати гарантії військового невтручання з боку Лукашенка не варто. Однак, як натякнув сам президент Білорусі, неформальних домовленостей у контактах з Києвом він дотримався.

Наталія Микольська, торговий представник України

Нові торговельні преференції та нові завдання: як зміниться торгівля України та ЄС

Схвалені ЄС торговельні преференції в першу чергу слід розглядати як елемент додаткової підтримки у зв’язку з агресією РФ проти України. А перш ніж розмовляти стосовно подальшого розширення доступу українських товарів, необхідно на 100% заповнити вже доступні квоти.


АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter