В Голландії противників асоціації зловили на махінаціях з держфінансами

Середа, 09 березня 2016, 09:00
Версія для друку Коментарі

В Нідерландах розгоряється скандал, пов’язаний з фінансуванням референдуму щодо Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. За даними журналістів, противники угоди порушили фінансове законодавство і зловживали бюджетним фінансуванням.

Про це повідомляє журналіст Роберт ван дер Норда в блозі на erasmusjournalisten.

Розслідувач написав про системні зловживання з боку GeenPeil – організації, що ініціювала референдум, а нині є ключовим агітатором проти угоди з Україною.

За даними журналіста, GeenPeil скористалася вадами нідерландського законодавства та домовилася з приватними особами, щоби ті брали державне фінансування для міні-кампаній і дозволяли самій GeenPeil витрачати його.

Стверджується, що у схемі фінансування взяли участь 40 громадян, які подали заявки на фінансування індивідуальних кампаній у максимальному дозволеному обсязі – 5 тис. євро. Всі вони перераховували більшу частину отриманих грошей на рахунок GeenPeil. У підсумку ця організація отримала 150 тисяч євро бюджетних коштів, при законодавчо встановленому обмеженні в 50 тисяч. В комісії з організації референдуму кажуть, що знають про існування такої схеми.

В розслідуванні наводиться фрагмент листування між GeenPeil та громадянами, які були залучені до цієї схеми фінансування.

"Крок три-а: ви отримуєте субсидію, далі перераховуєте ці гроші нам і ми надаємо вам все, що необхідне для кампанії. Ми навіть надаємо вам план, де у вашому населеному пункті вам буде найкраще працювати (агітувати). Ми надаємо вам всі агітаційні матеріали та забезпечуємо зв’язок з іншими ентузіастами з вашої громади.

На додаток, залишок вашого бюджету можна використати на оплату зусиль волонтерів та для оплати ваших власних витрат", - йдеться в інструкції.

Наразі невідомо, якою буде реакція широких політичних кіл Нідерландів на оприлюднену у вівторок ввечері інформацію.

Детальніше про це - в українському перекладі статті нідерландського розслідувача.

ЧИТАЙ ТАКОЖ

powered by lun.ua



ПУБЛІКАЦІЇ
Юрій Панченко, Європейська правда

Креативний експорт: компанії, що формують новий імідж України

Європейський ринок переповнений пропозиціями. Побачивши цікаву українську продукцію, європейські покупці часто висловлюють готовність до контрактів, але тільки-но дізнаються, з якими труднощами на митниці пов'язана потенційна покупка, змінюють рішення і знаходять менш проблемного постачальника...

"Європейська обсерваторія журналістики"

"Він вб'є нас чи зробить сильнішими" - як європейські та російські ЗМІ писали про Brexit

Серед усіх країн лише в Росії позитивних статей про Brexit було більше, ніж негативних. Серед європейських ЗМІ чи не найбільше підтримала Brexit італійська il Giornale, якою володіє родина Сільвіо Берлусконі. Вона зображувала референдум як перемогу людей над ієрархією ЄС...


АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter