У США вчені розповіли про тактику російських "тролів" з розпалювання конфліктів

П'ятниця, 24 серпня 2018, 12:18

Співробітники прокремлівської організації "Internet Research Agency" (IRA), більш відомі, як російські інтернет-тролі, намагаються розпалювати розбіжності в суспільствах, одночасно підтримуючи протилежні точки зору щодо гострих питань.

Про це заявили фахівці Університету Джорджа Вашингтона, результати їх дослідження опублікував American Journal of Public Health.

Тактику "тролів" і ботів вчені перевірили, вивчивши повідомлення в Twitter за і проти вакцинації в США за період з 2014 по 2017 роки.

Вчені з'ясували, чому в сервісі мікроблогів так багато противників щеплень і виникає ілюзія лютих дискусій, хоча статистика свідчить, що у США більшість населення вакцинацію підтримує.

Виявилося, що "тролі" намагаються підірвати довіру до вакцинації і зруйнувати існуючий в суспільстві консенсус про те, що щеплення корисні.

Пости тролів про вакцинації містять звернення до Бога, згадки класової нерівноправності, расових проблем, питання про права тварин і сумніви в легітимності керівництва США, йдеться в дослідженні. В одному з твітів стверджується, що існує секретна урядова база даних про дітей, у яких з-за щеплень почалися проблеми зі здоров'ям. В іншому йдеться, що "вилікувати дурість неможливо, нехай вони помруть від кору, а я — за вакцинацію".

Пости про вакцинацію були частиною більш масштабної кампанії з посіяння політичного розбрату в американському суспільстві.

Серед мільйонів твітів вашингтонські дослідники виявили матеріали італійською мовою. З нещодавно опублікованих даних ясно, що "тролі" прагнули підтримати дві італійські популістські партії, що вказує на спробу зовнішнього втручання і в італійську політику.

Міністерство фінансів США запровадило санкції проти 13 росіян, які працювали у "фабриці тролів", обвинувачених у втручанні в американські вибори, та ще трьом організаціям у втручанні в вибори президента США.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Реклама: