Король Нідерландів зізнався, що таємно працює пілотом пасажирського літака

Четвер, 18 травня 2017, 10:02

Протягом 21 року король Нідерландів Віллем-Александр працює як другий пілот пасажирського літака.

Про це він зізнався голландським ЗМІ, повідомляє BBC.

Віллем-Александр зійшов на трон у 2013 році, однак і після цього, хоча й інкогніто, він продовжив працювати пілотом, двічі на тиждень сідаючи за штурвал пасажирського літака.

Донедавна він літав на середньомагістральному лайнері Fokker 70 місткістю до 90 осіб і працював як гостьовий пілот авіакомпанії KLM Cityhopper (дочірня компанія KLM) з метою зберегти свою ліцензію пілота.

Влітку ж він має намір пройти навчання на більш великий лайнер Boeing 737, оскільки Fokker 70 поступово знімається з використання. Також король зізнався, що хотів би спробувати літати і на більш далекі відстані.

Рейсами авіакомпанії KLM Cityhopper в основному користуються бізнес-мандрівники, які літають у різних європейських напрямках, зокрема, до Великої Британії, Німеччини та Норвегії.

Король зазначив, що пілотування літака для нього було мрією дитинства. За його словами, деякі пасажири все ж пізнавали у пілоті свого короля.

Віллем-Александр вступив на трон після того, як його мати королева Беатрікс у 2013 році відреклася від престолу. У квітні цього року королю Нідерландів виповнилося 50 років.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Статті

Угода, що розлютила Макрона: як США та союзники змінюють світову систему безпеки

Безпекова угода США, Британії та Австралії спричинила скандал у трансатлантичній спільноті та стала викликом амбіціям Китаю в Індо-Тихоокеанському регіоні.

Східний фланг НАТО: як Румунія шукає інструменти для стримування РФ

Румунія однією з перших держав регіону відчула небезпеку від РФ, почавши вибудовувати систему противаг російському впливу.

Газовий шантаж Путіна: серйозно, проте Україна має шанси на перемогу

Серйозність ситуації на газовому ринку не означає неминучість програшу. Україна може зберегти транзит, завантажити ГТС і при цьому значно знизити ціни.