ЗМІ дізналися, хто передав пресі скандальне відео з екс-віце-канцлером Австрії

Неділя, 26 травня 2019, 15:52

Німецький телеканал ZDF повідомив у неділю, що скандальне відео з екс-віце-канцлером Австрії та росіянкою німецьким виданням Der Spiegel та Süddeutsche Zeitung передала арт-група з Німеччини.

Як повідомили у програмі ZDF „Frontal21",  в публікації відео ключову роль відіграла суперечлива мистецька група "Центр політичної краси", інформує "Європейська правда".

Читайте також
Ібіца, росіянка та тінь Фірташа: як 7 годин відео знищили ультраправих в уряді Австрії

Саме ця мистецька група начебто придбала відео та передала його німецьким ЗМІ. Втім, у кого купили записи та за яку суму – не відомо. Також досі не відомо, хто влаштував засідку з прихованими відеокамерами для екс-віце-канцлера Штрахе. 

"Центр політичної краси"  публічно не коментував цю інформацію. Німецький таблоїд Bild повідомив, що зв'язався з середовищем групи і там цю новину назвали "повною дурнею". Учасники групи заявили, що не платили за відео, а отримали його заздалегідь, "як і дехто інший".

Нагадаємо, оприлюднення відео призвело до політичної кризи в Австрії. 19 травня було оголошено про проведення дострокових виборів у вересні через розпад урядової коаліції. Точна дата виборів поки невідома.

Читайте також: "Ібіца, росіянка та тінь Фірташа: як 7 годин відео знищили ультраправих в уряді Австрії".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua