Суд ЄС став на бік Литви у справі про обмеження російського телеканалу

Четвер, 4 липня 2019, 11:48

Суд ЄС став на бік литовської влади, яка на рік обмежила трансляцію телепрограм російськомовного телеканалу NTV Mir Lithuania за поширення брехливої інформації та пропаганди.

Як повідомляє "Європейська правда", про свій вердикт суд у Люксембурзі повідомив 4 липня.

Справа стосувалась обмеження трансляції телеканалу NTV Mir Lithuania, який на території Литви показує здебільшого російськомовні програми. Мовлення телеканалу здійснює компанія Baltic Media Alliance Ltd (BMA),  зареєстрована у Великій Британії.

Читайте також
Литва заборонила в’їзд шеф-редактору пропагандистського агентства Sputnik

18 травня 2016 року Литовська комісія з радіо і телебачення (LRTK) обмежила на 12 місяців можливість трансляції програм телеканалу NTV Mir Lithuania, так що його програми можна було переглянути лише у платних пакетах.

Обмеження запровадили у зв'язку з програмою від 15 квітня 2016 року, яка заохочувала ворожість та ненависть до країн Балтії на підставі національної приналежності.

LRTK дійшла до висновку, що програма містила брехливу інформацію про нібито колабораціонізм литовців та латвійців під час Голокосту,  а також націоналістичну політику країн Балтії, яка, яка стверджувалося, загрожувала російськомовній національній меншині цих країн.

Читайте також
У Латвії на 3 місяці заборонили "Росія РТР" через антиукраїнську пропаганду

Baltic Media Alliance Ltd вимагала через суд скасування рішення, стверджуючи, що воно було прийнято в порушення Директиви про аудіовізуальні медіа-послуги, яка вимагає від держав-членів забезпечити свободу приймання й не обмежувати ретрансляцію на своїй території телетрансляції з інших держав-членів із таких причин, як захід проти розпалювання ненависті.

LRTK та уряд Литви наполягали, що їхнє рішення не зупиняє і не забороняє ретрансляцію цього каналу на території Литви повністю, оскільки литовські споживачі все ще можуть переглянути його, якщо підпишуться на пакет з оплатою за перегляд.

Суд ЄС визнав, що захід литовської влади не слід розглядати як такий, що обмежує як таку ретрансляцію телевізійних програм однієї країни-члена на території іншої країни члена, та не підпадає під Директиву  про аудіовізуальні медіа-послуги.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua