У Фінляндії рекламу вакцинації запустили у популярному додатку для знайомств

Середа, 13 жовтня 2021, 15:30

Відомство охорони здоров'я і соціального розвитку Фінляндії THL запустило рекламну кампанію вакцинації від коронавірусу, спрямовану передусім на молодь. 

Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на Yle.

Одним з каналів розміщення реклами став популярний додаток для знайомств Tinder.

Читайте також
Фінляндія продовжить обмеження на в’їзд до країни до 24 жовтня

Основною причиною кампанії стало невисоке бажання вакцинуватися серед жителів, яким менше 40 років.

Близько чверті фінів у віці від 20 до 40 років так і не вакцинувалися, і з літа показники з вакцинації в цій віковій групі росли вкрай низькими темпами.

"У нещеплених у віці від 30 до 39 років ймовірність опинитися в лікарні через коронавірус становить 2-4%", - зауважив керівник відділу безпеки здоров'я THL Міка Салмінен.

Уряд Фінляндії пов'язав зняття карантинних обмежень з достатнім ступенем вакцинації населення - близько 80-85%. Зараз обидві дози щеплення отримали 72% жителів країни.

Раніше повідомлялося, що Фінляндія першою в Європі буде щепити норок від коронавірусу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Статті

Розділене тріо: як Молдова, Грузія та Україна шукають свої шляхи для зближення з ЄС

Київ обрав найбільш оригінальний шлях. Ми не подаємо заявку, принаймні зараз, але домовляємося про підтримку членства України в ЄС...

“Україна увійде до наступної хвилі розширення ЄС”. Програмна промова міністра Кулеби

"Наступна хвиля розширення ЄС матиме назву "Асоційоване тріо". Тому наше ключове очікування від ЄС – надання Україні європейської перспективи".

Дерева замість автомобілів: як змінити пріоритети міста, дослухаючись до дітей

Діти стали нашими головними адвокатами, які поступово змінили думку дорослих. Ми плануємо посадити 2 мільйони дерев, щоб захистити місто від пилу та вітрів.