У Британії розпочато розслідування проти телеканалу Russia Today

Вівторок, 13 вересня 2016, 13:16

У Великій Британії проведуть розслідування проти кремлівського англомовного телеканалу Russia Today, який оприлюднив недостовірну інформацію про газодобувну компанію.

Про це повідомляє The Times.

Розслідування проводить британський медиарегулятор Ofcom, який розглядає 15 порушень правил мовлення російським телеканалом.

Причиною розслідування став сюжет телеканалу RT про британську енергетичну компанію Cuadrilla, в якому розповідалося про те, що вона викидала отруйні відходи біля берегів Африки.

"У цьому твердженні немає ані слова правди", - зазначає The Times.

Як повідомлялося, Росія збільшила витрати на інформаційні пропагандистські ресурси у Великій Британії більш ніж на 100 млн фунтів. Телеканал Russia Today має власний офіс у Лондоні.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua