У Британії визнали Russia Today винною у порушенні правил мовлення

Четвер, 20 грудня 2018, 12:53

Британський медіарегулятор Ofcom визнав телеканал RT винним у порушенні правил мовлення через ігнорування принципу неупередженості в його програмах.

Про це повідомляє Reuters з посиланям на рішення британського регулятора.

"Взяті разом сім зловживань являють собою серйозне порушення наших правил мовлення. Ми повідомили RT про намір розглянути можливість запровадження санкцій проти каналу" - повідомили в Ofcom.

Зокрема, правила мовлення були порушені у програмі, присвяченій висвітленню справи Сергєя і Юлії Скрипалів.

В RT заявили, що "вкрай розчаровані" висновками Ofcom і невдовзі вирішить свої наступні кроки.

Як відомо, британський регулятор проводив розслідування щодо порушення правил мовлення в семи програмах телеканалу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua