Комфорт та зручність – це ключові тези з повсякденного життя в Данії. Близько 50% мешканців Копенгагена щодня пересуваються на велосипеді.
Інфраструктура Копенгагена побудована так, що велосипед є дійсно найдешевший та найшвидший засіб пересування містом. Майже 400 км велосипедних доріжок використовуються понад 40.000 велосипедистами. До того ж, це істотний фактор скорочення викидів шкідливих газів в атмосферу.
![]() |
Хоча велосипед це справді найдешевший засіб пересування, данці люблять їздити на велосипедах незважаючи на рівень свого доходу.
Багато сімей середнього класу навіть не мають автомобіля. Вони їздять на роботу на велосипеді, відвозячи по дорозі дітей в ясла і дитячі садки. Фактично 25% сімей з двома дітьми мають велосипед з додатковим візком.
63% членів датського парламенту (Фолькетінгу), що знаходиться в центрі Копенгагена в замку Крістіансборг, також їздять на роботу на велосипеді.
![]() |
![]() |
У Копенгагені особлива атмосфера для велосипедистів і до неї долучають не лише місцевих мешканців, але також і гостей міста.
Як доказ - у листопаді 2015 року Павло Клімкін та екс-міністр закордонних справ Данії Мартін Лідегор разом вирушили на велопрогулянку вулицями Копенгагена.
Велосипедка культура - це те, до чого кожен може долучитися і в Українію До речі, у червні минулого року біля МЗС України встановили велопарковку, а серед співробітників міністерства є велолюбителя, які регулярно беруть участь в акціях "Велосипедом на роботу" та "Велопрогулянка з дипломатами".











