Росія втрачає своє значення для бізнесу Німеччини

Середа, 11 березня 2015, 13:12

Російський ринок за два роки втратив значну частину своєї колишньої привабливості для ключових експортних галузей економіки Німеччини і торгівля з Росією буде й надалі скорочуватися.

Про це повідомляє Deutsche Welle, посилаючись на дані Федерального об'єднання оптової та зовнішньої торгівлі Німеччини (BGA).

У 2012 році на російський ринок припадало 3,5% усього німецького експорту. Рік тому цей показник впав до 3,3%, а в 2014-му становив всього 2,6%. В результаті Росія опустилася в списку найважливіших ринків збуту для німецької продукції на два щаблі - на 13-е місце.

З великих галузей німецької економіки найбільші втрати в торгівлі з Росією - 34% - зазнали в минулому році виробники продуктів харчування.

Це прямий результат оголошеної в січні 2014 року заборони на імпорт свинини з Євросоюзу і введеного в серпні у відповідь на західні санкції ембарго на ввезення продовольства з ЄС.

Однак галузь цілком впорається з такими втратами, відзначають аналітики, тому що вона в принципі не дуже залежить від зовнішніх ринків: на експорт йдуть лише 22,5% її сумарної продукції.

Експорт в Росію продукції німецького автомобілебудування скоротився торік на 31,5%. 

Але завдяки збільшенню поставок в Китай, США і Західну Європу, насамперед, у Великій Британії та Іспанії, німецький автопром в 2014 році не тільки компенсував втрати в Росії, але навіть збільшив обсяги експорту на 6,5%.

В цілому ж 2014 рік Німеччина завершила з рекордом з експорту, в нинішньому році обсяги продажів на зовнішні ринки зростуть ще на 4,5% і досягнуть 1 трильйона 185 мільярдів євро.

Експерти вважають, що це буде досягнуто, головним чином, завдяки зростанню поставок у США, Китай і країни єврозони.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Реклама: