Ecolines вибачилися за відмову пасажирам із безвізом, обіцяють компенсацію

Понеділок, 26 червня 2017, 15:42

Автобусна компанія Ecolines, яка відмовила у перевезенні на рейсі до Болгарії чотирьом українцям, що планували скористатися безвізовим режимом, обіцяє компенсувати витрати.

Про це йдеться у повідомленні компанії на сторінці у Facebook.

"В результаті розслідування стосовно випадку, який склався, ми офіційно повідомляємо, що провідник припустився помилки, виконуючи свої обов’язки. Правила безвізового режиму діють досить короткий час, відсутність досвіду і спричинила некомпетентну поведінку провідника під час посадки на рейс Київ-Варна (24.06.17)", - йдеться у повідомленні.

У компанії повідомили, що відповідно до закону провідники або водії всіх міжнародних рейсів дійсно перевіряють наявність документів, які дозволяють перетинати кордон Шенгенської зони.

"Компанія ні в якому разі не мала на меті перешкоджати громадянам України користуватись безвізовим режимом, якого ми так довго разом чекали. Щоб подібні випадки не траплялись у майбутньому, компанією буде посилено навчання та інструктаж провідників щодо документів, які дозволяють перетин кордонів в рамках безвізового режиму", - зазначено в заяві. 

Компанія Ecolines повідомила, що наразі намагається зв’язатись з родиною, яку не пустили за кордон, для обговорення надання компенсації за невикористану поїздку. 

Слід зазначити, що у налаштуваннях да запису на Facebook його зробили недоступним для авторки скарги, з родиною якої вони обіцяють "зв'язатися", а також для редактора "Європейської правди".

Також зі сторінки Ecolines були видалені всі критичні коментарі на їх адресу, а частина користувачів повідомляють, що "заблоковані" перевізником.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.