Латвійське телебачення звільнило співробітника за трансляцію для Russia Today

Вівторок, 26 березня 2019, 12:57

Латвійське телебачення – LTV, державна телекомпанія громадського мовлення Латвії - звільнило співробітника, який забезпечив телеміст між студією LTV і каналом Russia Today.

Про це повідомив член правління LTV Іварс Прієде, інформує видання Delfi.

Питання трансляції у вівторок, 26 березня, розглядала комісія Сейму з прав людини і суспільних справ.

За словами Прієде, пряму трансляцію забезпечили ще вісім співробітників телеканалу, однак за процес відповідав звільнений співробітник. За його словами, ця людина організувала все одноосібно, про що інші відповідальні співробітники дізналися після трансляції.

Звільнений співробітник пропрацював на LTV більше 30 років і його зарплата залежала від обсягу проданих послуг.

Читайте також
У Британії визнали Russia Today винною у порушенні правил мовлення

Глава комісії Сейму Артус Кайміньш зазначив, що відповідальність за подію лежить не тільки на звільненому працівнику, а й на правлінні LTV і членах Національної ради з питань електронних ЗМІ. На його думку, ця ситуація не свідчить про хороші принципи управління, і саме за подібні порушення в кінці 2018 року звільнили двох членів правління громадського телебачення.

Читайте також
Журналістів Russia Today позбавили акредитації при Конгресі США

14 березня в студії LTV була проведена пряма трансляція для телеканалу Russia Today. Під час трансляції колишній міністр закордонних справ Латвії Яніс Юрканс дав інтерв'ю. У ньому він критикував латвійську зовнішню політику, присутність НАТО в країнах Балтії і ставлення до етнічних меншин.

Наприкінці січня у Латвії на три місяці заборонили "Росія РТР" через антиукраїнську пропаганду.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua