З Кабула вилетів третій евакуаційний літак України, на борту - близько 100 людей

Понеділок, 23 серпня 2021, 13:03

Глава МЗС України Дмитро Кулеба повідомив про виліт з Кабула третього за рахунком українського евакуаційного літака.

Про це Кулеба заявив під час дискусії на саміті Кримської платформи у Києві, повідомляє "Європейська правда".

"Поки ми обговорюємо питання Криму, ще один український літак вирушив з Кабула. На борту близько 100 громадян. Ми б хотіли, щоб інші країни  також евакуювали своїх громадян і тих афганців, які почуваються в небезпеці", - зазначив Кулеба, не уточнивши, скільки з евакуйованих є громадянами України.

Читайте також
США попросили Україну допомогти з евакуацією з Афганістану

Як повідомлялось, 22 серпня вранці в аеропорту "Бориспіль" приземлився другий евакуаційний борт України, що доправив людей з Кабула до Києва.

Військово-транспортний літак Повітряних сил Збройних Сил евакуював з Афганістану 83 особи, зокрема 31 українця, а також громадян інших держав. Серед українських громадян – 12 осіб, які перебували на військовій базі поблизу Кабула. Також серед евакуйованих – представники міжнародних медіа та громадських організацій.

У ніч на 16 серпня український літак евакуював із Кабула 79 осіб - 8 українців та громадян інших країн, в тому числі Афганістану.

Читайте також: Шаріат із послабленнями: що чекатиме Афганістан під владою талібів

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Статті

"Золота" німецька акція: хто стане молодшим партнером у новій коаліції

За результатами виборів "Зелені" та вільні демократи мають дуже високі шанси отримати "золоту акцію" у новій німецькій коаліції.  

Вугілля важливіше за Євросоюз: чи піде Польща на порушення рішення Суду ЄС

Суперечка щодо копальні "Турув" може призвести до нового витка конфлікту Польщі та Євросоюзу. Варшава може відмовитися виконувати рішення Суду ЄС.

В обхід санкцій: як компанії з ЄС працюють у Криму та чи можливо це зупинити

Найгучніші випадки порушення "кримських" санкцій компаніями з ЄС пов’язані саме з інфраструктурними проєктами. Як їм це вдалося?