#FollowUkraine – нові експортні ідеї для нової України

П'ятниця, 17 червня 2016, 09:10 — Наталія Микольська, торговий представник України

А ви пам'ятаєте, як купували картки для таксофонів та крутили телефонний диск, щоб зв'язатися з кимось?

Тепер це здається майже кам'яним віком, а лише років 20 тому ще було дивовижним прогресом. Між тим, як Александр Белл винайшов перший телефон, та появою iPhone пройшло трохи більше століття.

Технології невпинно розвиваються, світ рухається вперед семимильними кроками. Варіантів на сучасному глобалізованому ринку лише два: підлаштуватись під тенденції або програти.

Україні час вчитися вистоювати в конкурентній боротьбі та триматися на плаву в мінливій світовій економіці, а не чіплятися за минулі традиції.

Настав час для нових ідей.

Зараз перед вітчизняними виробниками стоїть багато викликів: наш традиційний експорт, продукція металургійного комплексу, втратив свій найбільший ринок збуту та виробничі потужності. А нові ринки вимагають вже зовсім іншого рівня товарів, якості та технологій.

У нас немає іншого виходу, як шукати альтернативні ринки збуту та нові шляхи розвитку.

Саме тому ми йдемо на експеримент − проведення нестандартного за форматом бізнес-форуму в Канаді.

 


Насамперед, незважаючи на тісні культурні зв'язки, з точку зору торгівлі Канада є ще не освоєним для України ринком. Минулого року ми експортували до Канади товарів лише на $30,2 млн, тоді як експорт, наприклад, до Данії, ринок якої в сім разів менший, склав майже $145 млн.

Для нас це означає одне − можливості, які потрібно нарешті почати використовувати.

Щоб допомогти бізнесу вийти на канадський ринок, ми разом з Урядом Канади та Канадсько-Українською Торговою Палатою запустили проект CUTIS (Canada − Ukraine Trade and InvestmentSupport).

Це п'ятирічний проект міжнародної технічної допомоги з бюджетом в 13,5 млн канадських доларів, мета якого − збільшення експорту з України до Канади та інвестицій з Канади до України.

Фактичним великим стартом проекту стане Канадсько-український бізнес-форум, що відбудеться в Торонто 20 червня та збере представників близько 450 компаній з обох країн. Він акумулює найрізноманітніші заходи, що допоможуть як канадському бізнесу дізнатися більше про перспективи роботи в Україні, так і вітчизняні підприємці отримають шанс знайти ділових партнерів в Канаді.

Насамперед, це панелі з високопосадовцями обох країн.

Говоритимемо дуже конкретно: про перспективи зони вільної торгівлі між Канадою та Україною, розвиток нових технологій, інфраструктури та поновлюваних джерел енергії. З боку Уряду ми будемо проводити індивідуальні зустрічі з великими канадськими інвесторами, які зацікавлені Україною (вартість 2 чи 3 таких компаній приблизно дорівнює ВВП України).

Крім того, плануємо декілька B2B зустрічей між українськими та канадськими компаніями для налагодження прямих бізнес-контактів, спеціальний майданчик для МСБ.

Але цим ми не обмежимося:

цього разу ми випробовуємо і нестандартні підходи до промоції українського виробника та створення позитивного іміджу України.

Ми представимо якісні та оригінальні вітчизняні товари на виставці "Made in Ukraine" та навіть проведемо показ українського дизайнерського одягу.

Посилення бренду України − необхідна складова просування експорту. Ми хочемо продемонструвати світу, що українська продукція − це не лише зерно і металургія, це ще й ІТ, одяг, взуття, годинники, велосипеди, спортивне приладдя, ювелірні вироби, харчові продукти, книги, декор інтер'єру та багато іншого.

Ми повинні довести, що наші товари здатні гідно конкурувати на світовому ринку. Вже час слідувати глобальним прогресивним тенденціям та робити акцент на продукції з високою доданою вартістю, а не на сировині, щоб як економіка не стати пережитком минулого.

Нам необхідні нові ідеї, які призведуть до появи абсолютно нових продуктів. Цінності нового часу − це креатив, інтелект, екологічність та мобільність.

Бізнес-форум має дати поштовх новій ері в торговельних відносинах між Україною та Канадою.

Україна здатна вразити світ своїми товарами і послугами. Давайте зробимо це разом!

Ми запускаємо акцію #FollowUkraine - розкажіть про унікальні, та маловідомі українські товари і послуги, використовуючи цей хештег.

Слідкуйте за українськими виробниками − #FollowUkraine!

 

Автор: Наталія Микольська,

торговий представник України,
заступник міністра економрозвитку та торгівлі

Публікації в рубриці "Експертна думка" не є редакційними статтями і відображають виключно точку зору автора

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.