Австрія вимагає від Airbus відшкодувати 183,4 млн євро за винищувачі

Четвер, 16 лютого 2017, 12:56

Австрія вимагає від європейського концерну Airbus відшкодувати 183,4 млн євро, які, на думку австрійської прокуратури, були переплачені за контрактом на поставку винищувачів Eurofighter.

Про це повідомляє австрійське видання APA.

Сьогодні стало відомо, що Австрія подає позов проти Airbus через умови контракту, укладеного у 2002 році.

Прокуратура Відня з 2012 року проводила розслідування щодо підозр про корупційну складову під час укладення контракту. Слідчі дійшли висновку, що сума контракту була завищена, а крім того, літаки не були вчасно поставлені у необхідній комплектації.

Сума угоди склала 1,96 млрд євро і в неї були включені 183,4 млн євро операційних витрат. Але після перевірки виявилося, що насправді цих витрат не було.

Другий момент передбачуваного шахрайства стосується конфігурації літаків і їх озброєння. Прокуратура стверджує, що Airbus в 2002 році свідомо ввели в оману Австрію, гарантувавши доставку куплених літаків і вчасне виконання контракту, хоча за фактом компанія не була готова до цього.

Зазначимо, що наприкінці січня компанія Airbus вже погодилася виплатити десятки мільйонів євро додаткових податків за нібито тіньові виплати 90 млн. євро, пов'язані з договором про поставку винищувачів Австрії.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Статті

Угода, що розлютила Макрона: як США та союзники змінюють світову систему безпеки

Безпекова угода США, Британії та Австралії спричинила скандал у трансатлантичній спільноті та стала викликом амбіціям Китаю в Індо-Тихоокеанському регіоні.

Східний фланг НАТО: як Румунія шукає інструменти для стримування РФ

Румунія однією з перших держав регіону відчула небезпеку від РФ, почавши вибудовувати систему противаг російському впливу.

Газовий шантаж Путіна: серйозно, проте Україна має шанси на перемогу

Серйозність ситуації на газовому ринку не означає неминучість програшу. Україна може зберегти транзит, завантажити ГТС і при цьому значно знизити ціни.