Директор з інформбезпеки йде з Facebook через розбіжності щодо дезінформації РФ – ЗМІ

Вівторок, 20 березня 2018, 12:42

Глава служби з інформаційної безпеки Facebook Алекс Стамос йде з компанії у серпні цього року через розбіжності з приводу того, як соціальна мережа повинна справлятися із поширенням дезінформації.

Про це повідомляє The New York Times.

За словами нинішніх і колишніх співробітників, Стамос, який планує покинути Facebook у серпні, виступав за розкриття інформації щодо втручання РФ у платформу та деяку реструктуризацію, щоб більш ефективно вирішувати такі питання, однак зустрів опір в компанії.

Джерела розповіли, що у грудні щоденні обов'язки Стамоса були передані іншим.

За їхніми даними, Стамоса вмовили залишитися до кінця серпня, щоб він простежив за передачею його обов'язків, а також тому, що на думку керівництва, його звільнення ззовні може виглядати не дуже добре.

У компанії не підтвердили інформацію про те, що Стамос залишає компанію, однак вказали на твіт, в якому директор з інформбезпеки повідомляє, що він як і раніше повністю зайнятий роботою у Facebook.

Стамос буде першим співробітником високого рангу, який залишить Facebook після того, як розгорівся скандал з приводу інформації про несанкціонований збір даних користувачів соціальної мережі британською консалтинговою фірмою Cambridge Analytica.

Нагадаємо, все більше американських законодавців хочуть, щоб керівник компанії Facebook Марк Цукерберг надав свідчення у Конгресі США у зв’язку з повідомленнями про несанкціонований збір даних користувачів соціальної мережі британською консалтинговою фірмою Cambridge Analytica.

Як повідомлялося, фірма Cambridge Analytica зібрала для виборчого штабу Дональда Трампа дані про мільйони профілів користувачів Facebook в США, плануючи створити з їхньою допомогою програму для прогнозування і впливу на результат виборів.

Британський комісар із захисту інформації Елізабет Денем домагається ордеру на обшук британської компанії Cambridge Analytica, яку звинувачують у несанкціонованому використанні даних 50 млн користувачів Facebook для впливу на вибори у США в 2016 році.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.