У Британії кремлівський телеканал RT оштрафували на 200 тисяч фунтів

П'ятниця, 26 липня 2019, 13:07

Британський медіарегулятор Ofcom оштрафував російський телеканал RT на 200 тисяч фунтів стерлінгів за недотримання правил мовлення.

Як повідомляє "Європейська правда", про це йдеться в заяві на сайті Ofcom.

"Сьогодні Ofcom оштрафував новинний канал RT на 200 000 фунтів за серйозні недотримання наших правил мовлення - і зажадав, щоб канал сповістив про результати нашого розслідування своїх глядачів", - йдеться в заяві.

Читайте також
Кремлівський телеканал RT дарує на Новий рік шоколадний собор у Солсбері

Розслідування показало, що RT не зміг зберегти належну безсторонність в семи випусках новин і програмах про поточні події в період з 17 березня по 26 квітня 2018 року.

"Програми були в основному пов'язані з питаннями політичної суперечки і поточною державною політикою, а саме з реакцією уряду Великої Британії на події в Солсбері і сирійський конфлікт", - йдеться в повідомленні.

У Ofcom також відзначили, що після зазначених дат порушень правил неупередженості щодо RT не зафіксовано.

Нагадаємо, що саме на RT, раніше відомому як Russia Today, вийшло інтерв'ю з двома чоловіками, яких підозрюють в отруєнні Скрипалів.

В інтерв'ю вони назвали себе Александр Петров і Руслан Боширов, стверджували, що вони - просто туристи і поїхали в Солсбері, тому що друзі порадили їм подивитися на "знаменитий Солсберійський собор" і його шпиль заввишки 123 метри.

Згодом було доведено, що Петров і Боширов (справжні прізвища Чепіга і Мішкін) працюють на ГРУ РФ, а саме інтерв’ю стало предметом насмішок і численних мемів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua