Олена Дерев'янко

віце-президент Української ліги зв'язків з громадськістю, доктор економічних наук
Останні публікації автора
Ракети для Кіма: як Україні захиститися від чорного піару
Україні необхідно не тільки усунути заподіяну PR-шкоду, але й використати ситуацію для отримання репутаційних дивідендів. Наприклад, в плані позиціонування як країни, де все ж таки є високі технології і люди, здатні їх застосувати.
Ціна нещирості. Чому американські вибори можуть навчити Україну
Вибори в США показали, що коли політики навчилися говорити красиві порожні слова і роздувати імідж, виборцю нелегко відрізнити брутальність від чистоти душевного пориву. Цей феномен добре помітний і в Україні (рос.)
Нідерландський референдум і чорний піар: як перемогти в інформаційній війні
У практиці інформаційних воєн такі прийоми застосовуються для нагнітання ситуації і перевірки реакції громадської думки. Отримані дані дають змогу змоделювати стратегію дій для найважливішого періоду протистояння, який припадає на останні тижні перед референдумом.
"Індекс щастя" як мета роботи урядів: що обговорювалося в Європарламенті
Питання загальнолюдських (а не національних, регіональних, класових/стратових, гендерних чи інших вузькосегментованих) цінностей та інтересів вкрай рідко всерйоз обговорюють в Україні. На відміну, між іншим, від Європи, куди ми так прагнемо.
Референдум у Нідерландах: якою має бути стратегія України
Найголовніше – не кидатися на шию нідерландським братам і не розповідати про наше прагнення вже завтра аж надто міцно з ними євроінтегруватися. Це саме той випадок, коли про нав'язливість треба забути. Потрібно використовувати ті можливості, які наразі відкриті, а не ломитися в зачинені двері.
Гримаси міжнародного сприйняття України
Навіть безперечні й авторитетні лідери думок світового масштабу не до кінця розуміють, що являє собою наша країна і що зараз відбувається на нашій території. Навіть якщо вони підтримують Україну, просто довіряючи нам апріорі, досить складно бути адвокатами бренду нашої країни, якщо не бути достатньо поінформованим.
Всі публікації автора