50 людей намагалися зареєструвати ТМ "Je suis Charlie". Їм відмовили

Середа, 14 січня 2015, 10:24

З моменту нападу на редакцію французького сатиричного журналу Charlie Hebdo понад 50 осіб подали заявки на реєстрацію торгової марки "Je suis Charlie".

Про це повідомляє BFMTV з посиланням на Національний інститут промислової власності.

Водночас, на думку інституту, фраза Je suis Charlie не може бути брендом, тому подані заявки не розглядатимуться.

Як зазначається, вислів не є "специфічним" з огляду на його застосування широкою громадськістю.

Заявники, як повідомляється, хотіли зареєструвати ТМ "Je suis Charlie" для таких товарів, як наукові прилади та інструмент, а також вогнегасники та окуляри.

Подання онлайн-заявки на реєстрацію ТМ коштує 200 євро (225 євро для паперової версії). Заявка враховує товари та послуги трьох видів.

За кожен новий вид потрібно додатково сплачувати 40 євро.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що хештег #JeSuisCharlie набрав більше 5 млн згадувань у Twitter.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.