В Італії скандал через рекламу, в якій діти обрали "Хеппі міл", а не піцу

Вівторок, 14 квітня 2015, 12:56

Італійські кухарі погрожують судовим позовом мережі McDonald’s через ролик, в якому діти надають перевагу "Хеппі міл", а не традиційній піці.

Про це пише Daily Mail.

Італійські ресторатори обурені новою рекламою американської корпорації і звинувачують її в "блюзнірських нападах" на національну кухню.

У 18-секундному ролику показується, що нібито будь-яка дитина надасть перевагу гамбургеру, а не піці "Маргарита".

З критикою на адресу McDonald’s виступила Асоціація справжньої неаполітанської піци.

Як зазначив віце-президент асоціації Массімо Ді Порціо, "ми втомилися від того, що вони роблять гроші за рахунок здоров'я дітей".

"Наша юридична команда вивчає можливість судового позову, щоб покласти край цій ганебній атаці на символ середземноморського харчування", - додав він.

За словами Ді Порціо, McDonald’s намагається нападати на італійські культурні традиції не вперше і не востаннє.

В McDonald’s заявили, що, можливо, всім великим кухарям Неаполя варто привести дітей в ресторан мережі, і зазначили, що не мали наміру атакувати італійську гастрономічну культуру.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua