Чехія планує нові закупівлі зброї та модернізацію спорядження

Вівторок, 3 листопада 2015, 13:16

Міністерство оборони Чехії має намір невідкладно придбати нове озброєння та модернізувати існуюче спорядження.

Про це заявив міністр оборони Мартін Стропніцкій, повідомляє Defense News.

Закупівлі призначені для покращення можливостей чеських збройних сил щодо захисту кордону від напливу мігрантів з країн Близького Сходу, і забезпечення готовності до участі у спільних з НАТО навчаннях.

"Причиною такого рішення є, зокрема, погіршення глобальної безпеки, ситуація, яка представляє загрозу для безпеки Чехії і чеських громадян. Після ретельної оцінки існуючих ризиків і загроз, Міноборони вирішило піти на ефективні кроки, закупивши нове озброєння", - сказав Стропніцкій.

У перелік закупівель входять бронетранспортери, вантажівки, системи спостереження і розвідки, електронні системи запобігання атак, штурмові гвинтівки і гранатомети. Серед іншого планується купівля 57 колісних транспортних засобів, які поставлять італійська "Iveco" та чеська "Tatra".

За словами міністра, нове озброєння в першу чергу буде поставлятися до сухопутних військ, військово-повітряних сил і резервних підрозділів.

Цього року Чехія планує витратити 43,78 млрд крон ($1,78 млрд) на військові потреби, що на 4,2% більше порівняно з попереднім роком.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Статті

CBAM по експорту: що таке "вуглецевий податок" ЄС та чим він загрожує Україні

Кліматичні ініціативи Євросоюзу вдарять по найболючішому: торгівлі між Україною та ЄС. Що в такій ситуації варто робити Києву?

Меркель не лише з Путіним: де канцлерка опиралася диктаторам, а де йшла на поступки

Якими були взаємини Ангели Меркель з диктаторами сучасності? ЄвроПравда публікує у скороченому вигляді один з розділів нової біографії канцлерки.

Без довіри не буде прогресу: чим важлива для України реформа у сфері метрології

Що заважає Україні отримати "промисловий безвіз" із ЄС? І що не так із вітчизняною інфраструктурою якості?