Турецький офіцер попросив притулок у США після спроби перевороту

Середа, 10 серпня 2016, 08:17

Турецький офіцер з розташованої у США бази НАТО просить притулку в Сполучених Штатах після того як турецький уряд відкликав його.

Про це повідомляє Reuters з посиланням на американських військових.

Зазначається, що це перше таке клопотання з боку представника турецького війська після спроби перевороту 15 липня, і цей випадок потенційно може створити ще більше напруженість у турецько-американських відносинах. Зокрема, Туреччина вимагає у США видати опозиційного проповідника Фетхуллаха Гюлена, якого звинувачують в організації спроби перевороту.

Турецький офіцер, який попросив притулку, служив у штаб-квартирі командування НАТО у Норфолку.

У посольстві Туреччини у Вашингтоні повідомили, що в минулому місяці надійшов ордер на арешт віце-адмірала ВМС Мустафи Угурлу. Він не підкорився наказу повернутися на батьківщину.

"22 липня він залишив свої знаки розрізнення та посвідчення особи на базі, після цього ніхто нічого не чув про нього", — сказав представник турецького посольства.

При цьому він зазначив, що влада Туреччини відкликала ще двох офіцерів. Один з них вже повернувся до Туреччини, інший скоро повернеться.

Чистки в армії Туреччини після невдалої спроби перевороту призвели до відставки і затримань тисяч військових, посади втратили і близька 40% генералів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Статті

Злочини навколо Земана: як оточення президента обманювало Чехію

Найближче оточення президента Земана готується до кримінальних звинувачень і, можливо, вже почало термінову евакуацію до РФ.

Від проривів до відкатів: що відбувається із виконанням Угоди про асоціацію

Понад чверть зобов’язань, передбачених Угодою про асоціацію, Україною виконано повністю. Однак щодо ще однієї чверті завдань робота навіть не розпочиналася.

Секрети "відкритого неба": що змінить та чим загрожує авіаційна угода з ЄС

Яких змін варто чекати у авіасполученні України з ЄС? А також: які ризики несе "відкрите небо" для української авіації?