Масштабний збій у British Airways спричинив необережний працівник

П'ятниця, 2 червня 2017, 11:23

Інформаційний збій у системі авіаліній British Airways, через який було скасовано майже 700 авіарейсів, стався через необачного працівника.

Про це стало відомо The Times від джерел у самій компанії.

За даними видання, працівник, який здійснював технічне обслуговування у дата-центрі авіаліній, випадково вимкнув електропостачання та вивів з ладу комп’ютерні системи компанії.

Цитуючи джерело у British Airways, видання зазначає, що блок живлення, який викликав ІТ-помилку, працював відмінно, доки його випадково не вимкнув працівник. Тож розслідування інциденту сконцентрується на людському факторі, а не на помилці обладнання.  

Нагадаємо, у суботу 27 травня авіакомпанія British Airways скасувала всі рейси з аеропортів Хітроу та Гетвік. Компанія називала причиною збою стрибок напруги, що вивів з ладу комп’ютерні системи та порушив режим польотів, роботу центрів виклику та веб-сайту.

Через масштабний збій майже 75 тисяч пасажирів не змогли вчасно здійснити заплановані польоти.

Раніше повідомлялося, що авіакомпанія British Airways може втратити понад $190 млн (150 млн фунтів стерлінгів) внаслідок комп'ютерного збою.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua