Фінляндія планує торговельний "Арктичний коридор" з Європи до Китаю

інфографіка
Четвер, 1 березня 2018, 12:29

Фінляндія планує створити новий торговельний маршрут, який зв'яже Китай з Європою. Якщо це станеться, це буде найкоротший і найбільш прямий маршрут для товарів між Азією та Європою.

Про це повідомляє EUobserver.

За даними видання, чиновники у Фінляндії та Норвегії прискорюють переговори про так званий "Арктичний коридор".

За проектом, вантажні судна з Азії будуть розвантажуватися в Кіркенесі (порт у Норвегії) або в інших містах на півночі Норвегії, економлячи час на проходження зайвих тисяч морських миль у порівнянні з маршрутом через Суецький канал.

 

Кораблі забиратимуть європейський експорт, тоді як товари з Азії поїдуть залізницею через Фінляндію, через тунель до Естонії, а звідти за рекордно короткий час досягатимуть Центральної Європи.

Для реалізації проекту необхідні два ключових компоненти - близько 500 км залізничних колій з Норвегії до колій у Фінляндії та тунель з Фінляндії до Естонії.

"Ми опублікуємо перше техніко-економічне обґрунтування залізничної лінії до Північного Льодовитого океану протягом декількох днів. Ми думаємо про нові коридори до Китаю, ми перебуваємо в центрі Європи та Азії, Фінляндія більше не є островом, ми дивимось на нашу геополітичну позицію абсолютно по-новому", - заявив представник Міністерства транспорту та зв'язку Фінляндії Рісто Мутто.

Фінляндія вже вважає себе європейськими воротами до Китаю та Азії. Аеропорт Гельсінкі ближче до Китаю, ніж будь-який інший в ЄС, переліт до Пекіна триває 7,5 годин. Кількість пасажирів, що вилітали з Гельсінкі до Китаю, зросла на 16% з 2016 року по 2017 рік.

Що стосується тунелю з Гельсінкі до Таллінна, то два тижні тому уряди Естонії та Фінляндії опублікували фінансове техніко-економічне обґрунтування проекту. Тунель під Фінською затокою, ширина якої 80 км, стане найдовшим у світі.

Через затоку щодня подорожують близько 20 000 людей. Уряд та місцевий бізнес підтримують ідею тунелю, незважаючи на дещо вражаючу вартість приблизно у 15 мільярдів євро.

Очевидно, що у разі ухвалення рішення про будівництво, серед інвесторів проекту буде і Китай.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Статті

Боротьба за Білорусь: навіщо Україні встановлювати відносини з "тіньовим урядом" Тихановської

Українська влада не спілкується ані з самопроголошеною владою Білорусі, ані з антилукашенківською опозицією – і як наслідок, ми втрачаємо підтримку навіть опозиційних лідерів думок.

Курс на одну з найсильніших армій Європи: як Польща модернізує свої збройні сили

Захист східного флангу Альянсу стає дедалі актуальнішим, і в польському уряді воліють спиратися не лише на союзників по альянсу, але й на власні сили.

Чому Туреччина не приєдналася до західних санкцій та чи буде вона допомагати РФ їх обходити

Туреччина може сама потрапити під санкції – за допомогу РФ в обходженні західних обмежень. Чи здатна загроза західних санкцій змусити Анкару змінити цю позицію?