Німецький концерн Deutsche Post продавав дані клієнтів політичним партіям

Неділя, 1 квітня 2018, 16:55

Найбільший у світі поштовий та логістичний концерн Deutsche Post збирав дані своїх клієнтів і пропонував їх купити політичним партіям для використання під час передвиборчих перегонів у 2017 році.

Про це повідомляє Bild.

За даними видання, Deutsche Post продавала дані через свою дочірню компанію Deutsche Post Direkt GmbH.

У 2017 році частину інформації про клієнтів для аналізу політичних уподобань придбали Християнсько-демократичний союз Ангели Меркель і Вільна демократична партія. Кожна політична сила заплатила п'ятизначну суму за аналіз конкретних даних.

Повідомляється, що особисті дані про 34 мільйона німецьких домогосподарств були анонімними, тобто Deutsche Post не продавав, наприклад, адреси своїх клієнтів. Йдеться про такі відомості, як стать, освіта, вік, наявність житла або автомобіля.

Відзначається, що аналіз цих даних дозволяв визначити прихильність жителів окремих районів до певної політичної сили.

Обидві політичні партії підтвердили купівлю даних, а в Deutsche Post підкреслили, що не передавали персональну інформацію і дотримувалися чинного законодавства.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.