У Молдові оштрафували телеканал за трансляцію послання Путіна

П'ятниця, 6 квітня 2018, 11:53

Координаційна рада з телебачення і радіо Молдови оштрафувала телеканал Prime на 70 тис. леїв (близько 3,5 тис. євро) за трансляцію "Щорічного послання президента РФ Володимира Путіна Федеральним зборам".

Про це повідомляє видання Newsmaker.

Члени Координаційної ради вважають, що телеканал порушив положення Кодексу про телебачення і радіо про заборону новин, інформаційно-аналітичних та військових програм, вироблених у країнах, що не ратифікували конвенцію про транскордонне телебачення.

Крім того, у програмі були повідомлення "з ознаками переваги Росії порівняно з іншими країнами". Мова йшла про запуск ракет під час послання Путіна.

Канал Prime належить лідеру Демпартії Молдови Володимиру Плахотнюку.

70 тис. леїв — максимальний штраф, передбачений законодавством за перше таке порушення.

Скаргу 12 березня подала асоціація WatchDog 12. Представники асоціації зауважили, що за телепрограмою на Prime повинна була бути інша передача.

В кінці лютого КСТР оштрафував на 50 тис. леїв телеканал RTR-Moldova за появу в місцевих випусках новин російських новин, вироблених каналом "Росія-1" .

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua