У Британії націлились на світове лідерство у вітровій енергетиці

Вівторок, 6 жовтня 2020, 12:46

Прем’єр Британії Борис Джонсон вважає, що вже за десять років кожен будинок у країні отримуватиме електроенергію з прибережних вітрових електростанцій.

Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на BBC.

Прем’єр планує виділити 160 мільйонів фунтів стерлінгів (208 млн доларів) на модернізацію портів і заводів для будівництва турбін.

План спрямований на створення 2 тисяч робочих місць у будівництві та підтримку ще 60 тисяч осіб.

За цією схемою гроші будуть інвестовані у виробництво на півночі Англії, а також у ділянки в Шотландії та Уельсі.

Джонсон заявив, що уряд підвищив цільову потужність для морської вітроенергетики до 2030 року з 30 до 40 гігават.

Ці зобов'язання є першим етапом з 10 пунктів урядового плану "зеленої промислової революції".

За словами Джонсона, Британія повинна стати "світовим лідером у сфері чистої енергії вітру".

"Ваш чайник, ваша пральна машина, ваша плита, ваше опалення, ваш електромобіль – усе це отримає своє живлення чисто і без вини для довкілля від бризів, які дмуть навколо цих островів", - стверджує британський прем’єр.

Раніше Джонсон дав обіцянку на Саміті ООН з біорізноманіття в Нью-Йорку захистити 30% британських земель в якості "стимулятора біорізноманіття".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Статті

Угода, що розлютила Макрона: як США та союзники змінюють світову систему безпеки

Безпекова угода США, Британії та Австралії спричинила скандал у трансатлантичній спільноті та стала викликом амбіціям Китаю в Індо-Тихоокеанському регіоні.

Східний фланг НАТО: як Румунія шукає інструменти для стримування РФ

Румунія однією з перших держав регіону відчула небезпеку від РФ, почавши вибудовувати систему противаг російському впливу.

Газовий шантаж Путіна: серйозно, проте Україна має шанси на перемогу

Серйозність ситуації на газовому ринку не означає неминучість програшу. Україна може зберегти транзит, завантажити ГТС і при цьому значно знизити ціни.