Deutsche Bahn зазнала рекордних 5,6 млрд євро збитків через пандемію

Середа, 25 листопада 2020, 13:26

Друга хвиля коронавірусу загострює економічні проблеми Deutsche Bahn - німецька залізнична компанія, що перебуває у федеральній власності, прямує до рекордних збитків у 5,6 млрд євро в 2020 році.

Як повідомляє "Європейська правда", це випливає з документів до засідання наглядової ради DB, які доступні газеті Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Під час другої хвилі коронавірусу все менше і менше людей подорожують потягами Deutsche Bahn. Поїзди далекого прямування зараз використовуються в середньому тільки на 20%, регіональні поїзди - від 55% до 60%. 

Читайте також
Deutsche Bahn продасть локомотивів і вагонів на 1 млрд євро

Цього року Deutsche Bahn зазнає рекордних збитків у розмірі 5,6 мільярда євро, свідчать документи до засідання наглядової ради, яке пройде 9 грудня.

За пів року залізниця повідомила про збитки в 3,7 мільярда євро. У своєму середньостроковому фінансовому плануванні компанія тепер розраховує на збитки в розмірі до 11 мільярдів євро протягом наступних п'яти років. 

Щоб компенсувати збитки, уряд Німеччини обіцяв залізниці збільшити капітал на 5 мільярдів євро в червневому пакеті економічних стимулів. Однак гроші можуть надійти тільки в тому випадку, якщо на це дасть згоду Єврокомісія. 

Керівництво Deutsche Bahn висловило надію, що кошти будуть вивільнені у найближчі тижні.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Статті

CBAM по експорту: що таке "вуглецевий податок" ЄС та чим він загрожує Україні

Кліматичні ініціативи Євросоюзу вдарять по найболючішому: торгівлі між Україною та ЄС. Що в такій ситуації варто робити Києву?

Меркель не лише з Путіним: де канцлерка опиралася диктаторам, а де йшла на поступки

Якими були взаємини Ангели Меркель з диктаторами сучасності? ЄвроПравда публікує у скороченому вигляді один з розділів нової біографії канцлерки.

Без довіри не буде прогресу: чим важлива для України реформа у сфері метрології

Що заважає Україні отримати "промисловий безвіз" із ЄС? І що не так із вітчизняною інфраструктурою якості?