Міста на півночі Франції обмежили продаж пального через нелегальних мігрантів

П'ятниця, 23 липня 2021, 11:19

Міста на північному узбережжі Франції обмежили продаж пального на виніс до 10 літрів на одного клієнта, щоб зупинити нелегальну міграцію через Ла-Манш.

Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на The Local.

 "Покупка або продаж понад 10 літрів пального - бензину або дизельного палива - в ручних контейнерах заборонені", - йдеться в постанові, опублікованій в четвер, повідомляє газета La Voix du Nord.

Читайте також
Рекордні 430 мігрантів прибули до берегів Англії протягом одного дня

Більше пального можуть придбати лише ті, кому воно потрібне з професійних причин.

Префектура департаменту Па-де-Кале заявила, що це обмеження необхідне, враховуючи "зростаючу присутність" мігрантів, які прагнуть нелегально перетнути кордон до Великої Британії. Одним із основних засобів переправитись через Ла-Манш є човни, що працюють на бензиновому двигуні.

Обмеження діятиме протягом двох місяців та передбачає накладення штрафу в розмірі 135 євро і може зрости до 3700 євро у випадку кількаразового порушення.

У понеділок британська влада зафіксували новий рекорд - 430 нелегальних мігрантів за день прибули на британське узбережжя.

Число нелегальних мігрантів, які прибувають до Великої Британії на невеликих човнах, цьогоріч вже перевищило загальну кількість прибулих за весь 2020 рік.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
powered by lun.ua

Статті

Шантаж мігрантами: чи омине Україну гібридна атака Лукашенка

Міграційна криза на кордонах ЄС не слабшає. Хоча Лукашенку вдалося внести розкол у ЄС, Білорусь ризикує перетворитися на відстійник мігрантів.

Baltic Pipe: як Польща долає газову залежність від Росії

Мета Baltic Pipe — зменшити залежність Центральної Європи від Росії. Якщо все піде за планом, норвезький газ почне надходити до Польщі вже у жовтні 2022 року.

Розділене тріо: як Молдова, Грузія та Україна шукають свої шляхи для зближення з ЄС

Київ обрав найбільш оригінальний шлях. Ми не подаємо заявку, принаймні зараз, але домовляємося про підтримку членства України в ЄС...