Срібна перемога українського автогонщика Дмитра Іллюка в Угорщині

PROMOTED
Середа, 15 вересня 2021, 13:00

PROMOTED

 
фото: Дмитро Іллюк

Відомий український автогонщик-дрифтер Дмитро Іллюк блискавично виступив на черговому етапі європейського чемпіонату Drift Kings International Drift Series в Угорщині та отримав срібло і бронзу в двох дисциплінах.  Про змагання, авто, любов до швидкості та оливу поговорили з Дмитром між стартами на світових змаганнях.

— Дмитро, розкажи, чи правда, що цей трек неодноразово ставав доленосним в твоїй спортивній кар’єрі?

—Так, це правда, адже саме на цьому треку в 2010 році відбувся мій дебют на міжнародних змаганнях, а в 2012 році я став чемпіоном Східної Європи також тут, в Угорщині. Тож цей трек дійсно має особливе значення для мене.

— Як змінилися умови участі у зв’язку із карантином? Чи сподобалася організація змагань після такого великого "пандемічного" розриву, адже рік не проводилися світові змагання з дрифту?   

— Організація змагань, як і раніше,  на високому рівні. Не дивлячись на карантинні обмеження, які, доречи, в Угорщині, доволі м’які. Близько 20 000 чоловік відвідали захід за три стартові дні. Близько 120 екіпажів стартували на змаганнях  в загальному переліку цього року, тож, на мою думку - це наймасштабніший авто-захід 2021 року в Європі.

— Дмитро, в цьому сезоні тобі не щастило, кілька змагань поспіль автівки ламалися на змаганнях. Тепер команді, як видно вдалося вирішити всі технічні проблеми?

— Так сезон 2021 не весь "як по маслу" (сміється),  хоча з найкращою оливою! Так, багато чого довелося корегувати для виправлення ситуації.

Ми отримали нові японські шини Valino Pergea 08rs, що збільшило зчіпні властивості з покриттям і сприяло виведенню автівки на недосяжну для  конкурентів швидкість. Однак, в той же час, зросли навантаження на трансмісію.

Через це в попередніх івентах обрізало фланці редуктора, а у гонці в Ризі первинний вал коробки. Зараз ці елементи вже замінені на посилені. Ще встановили новий вал, з галандської фабрики Drenth.

Останнє придбання - особливі фланці редуктора. Їх виготовлено у Запоріжжі, на заводі Toropov Sport Transmission. Тож автівку піднімали всім світом.

— Ти вже згадав про моторну оливу українського виробництва під брендом Yuko, на якій відтепер їздиш і що є твоїм спонсором з початку сезону. Як показує себе продукт під час змагань?  Адже раніше ти багато років поспіль їздив на Motul?

— Так, олива Yuko RACING SYNT 10W-60 - це продукт, який дійсно було виготовлено запорізьким заводом за моїм запитом під потреби спортивних авто. "Юкойл" не просто мій спонсор, а частина команди, адже від оливи в автоспорті насправді багато залежить.

Відкатавши вже не одні змагання в цьому сезоні, можу підтвердити, що оливаYuko показала себе чудово і перевершила всі мої очікування.

Автоспорт сповнений навантажень і поломок, буває що лопаються  ущільнювальні кільця, злітають ремені систем сухого картера, пробиваються радіатори і магістралі тиску в т. ч. і оливи. Мотори інспектуються після кожної гонки.

Результати приголомшливі! Вкладиші в кінці сезону досі як нові. З огляду на потужність близько 1400 сил, і 8000 обертів робочого діапазону, можу сказати  - наша колаборація з Yuko народила гідний продукт, яким вже цікавляться гонщики в усьому світі!

— Які плани, що попереду?

— Попереду тільки перемоги! Важка праця всієї команди, тренування, змагання! Готуємося до нових стартів в Україні та за кордоном!

Автор: Ольга Гречко

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Статті

Між критикою Путіна та спробами порозумітися: якою буде Німеччина після Меркель

"Будь-який новий німецький лідер захоче врегулювати свої відносини з РФ. Однак населення Німеччини почало критичніше ставитися до Путіна".

"Золота" німецька акція: хто стане молодшим партнером у новій коаліції

За результатами виборів "Зелені" та вільні демократи мають дуже високі шанси отримати "золоту акцію" у новій німецькій коаліції.  

Вугілля важливіше за Євросоюз: чи піде Польща на порушення рішення Суду ЄС

Суперечка щодо копальні "Турув" може призвести до нового витка конфлікту Польщі та Євросоюзу. Варшава може відмовитися виконувати рішення Суду ЄС.