Аеропорт Амстердама попросив перевізників скасувати вечірні рейси через брак персоналу

Понеділок, 12 вересня 2022, 16:37

Аеропорт Амстердама "Схіпгол" попросив авіакомпанії скасувати рейси з 16.00 до 23.00 у понеділок через нестачу персоналу і величезні черги.

Про це, як пише "Європейська правда", повідомляє NOS.

Йдеться про авіакомпанії, пасажири яких вилітають із залу 3, зазначають в аеропорту.

Аеропорт Амстердама в цей час дуже завантажений. Черги простягаються далеко за межі залів вильоту, а скарги ллються в соціальні мережі. Люди бояться пропустити рейс.

Мандрівники повинні враховувати тривалий час очікування, затримки та скасування. Люди, які спізнилися на рейс через час очікування, можуть звернутися в Схіпхол за компенсацією, йдеться в повідомленні аеропорту.

Причина черг – нестача персоналу служби безпеки, каже речник аеропорту. Він пояснює, що кількість працівників служби безпеки розраховується відповідно до очікуваної кількості мандрівників. Сьогодні говорять про "недопостачання" персоналу, каже речник.

За даними аеропорту, черги в понеділок спостерігаються весь день.

"Схіпголу" вже кілька місяців важко справлятися з чергами. Перші великі проблеми почалися в кінці квітня, на травневі свята. Багажні працівники масово кидали роботу, бо хотіли кращих умов праці та більшої зарплати.

Для обслуговування персоналу працівники отримували додаткові 5,25 євро брутто за годину. Так звана літня надбавка стосувалася, зокрема, охоронців, прибиральниць та персоналу наземного обслуговування, і принесла певне полегшення.

Із закінченням літнього періоду тиждень тому закінчився і термін літньої допомоги. Тому охоронці шукають іншу роботу, кажуть у профспілці FNV. "Працівники залишалися через цю надбавку. Тепер, коли надбавки більше немає, вони знову йдуть. Особливо з нинішнім робочим навантаженням", — каже керівник кампанії FNV у Schiphol Йост ван Дусбург.

За його словами, літня надбавка допомогла вирішити проблеми в короткий термін: "Але це явно не постійне рішення, тому проблеми знову виникають".

Нідерландський аеропорт був одним із кількох у Європі, включаючи лондонський "Хітроу", який поринув у хаос через брак персоналу та різке зростання попиту, оскільки авіаперевезення сильно відновилися після двох років обмежень, запроваджених через COVID-19.

Авіакомпанії та аеропорти скоротили робочі місця під час пандемії, що ускладнило швидке відновлення роботи для обслуговування нового потоку мандрівників.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Реклама: