Віктор Довгань

заступник глави Мінінфраструктури з питань європейської інтеграції
Всі публікації автора
Автоперевезення за європейськими правилами: чому це так важливо
Рівень аварійності за участю вантажних автомобілів у 2017 році зріс на 14%, тоді як 59,4% автоперевізників працюють без ліцензій. Чи здатна Угода про асоціацію вирішити ці проблеми?
Безпека руху, нові рейси та протидія РФ: міжнародний вимір роботи Мінінфраструктури
Мінінфраструктури підготовило пропозиції для Уряду та РНБО щодо доповнення до позовів в міжнародних арбітражах та посилення санкцій за перешкоджання проходження суден до портів в Азовському морі.
Проблема масових скасувань авіарейсів: що має змінитися в Україні
Українські туристи були заблоковані в аеропортах кількох країн - затримка рейсів на декілька діб сталася через невиплату коштів туроператором. Що треба змінити, щоб унеможливити такі випадки?
Туреччина стає ближчою: нові транспортні ініціативи Києва та Анкари
Україна дуже зацікавлена у нормалізації повітряного руху над Чорним морем, що дозволить нам збільшити рівень безпеки польотів у регіоні та забезпечить дотримання міжнародного права у сфері цивільної авіації. Однак це можливо лише у випадку створення спільно з Туреччиною Функціонального блоку повітряного простору.
Поспішай надійно: що не так з оцінкою успіхів євроінтеграції у транспортній сфері
Хіба не краще прокласти замість 100 км лише 50 км, але надійних? То там, то тут читаю про те, що наші зусилля недостатні і що кількість "євроінтеграційних проектів" дуже мала. Але транспортні проекти апріорі не можуть бути короткостроковими. Це як посадити дерево та кущ і чекати, що вони виростуть одночасно.
Непопулярна євроінтеграція: позиція уряду щодо безпеки дорожнього руху
Уряд впроваджує європейські "правила" стосовно безпеки дорожнього руху і встановлює адекватну систему санкцій за порушення. Можливо, не всі вжиті дії помітні на даному етапі, але на все потрібен час. Наша нова система вже дуже скоро запрацює.
Посилення перевірок чи безпека на дорогах: відповідь уряду на критику законопроекту
На ЄвроПравді вийшла стаття про реформу сфери технічного огляду автомобілів. Проаналізувавши плюси та мінуси законопроекту №7317, автори статті пропонують суттєво його переробити. У Мінінфраструктури вирішили відповісти на ці зауваження.
Євроінтеграція для залізниці та річок: інфраструктурний день у Раді
Наступного тижня Верховна рада має розглянути три важливих "транспортних" законопроекти. Всі вони стосуються імплементації норм ЄС, а тому їх прийняття вкрай важливе як для виконання Угоди про асоціацію, так і для розвитку інфраструктури.
Нові шляхи до ЄС: які зміни чекають на українську транспортну галузь
Після підписання Угоди про асоціацію Україна переживає період повної переорієнтації експорту. Втративши можливості торгівлі з РФ, ми поступово нарощуємо поставки на ринки європейських країн. Але виникає питання: чи готова українська інфраструктура до такого повороту?
Транспортна стратегія з європейським вектором: що має змінитися до 2030 року
Разом з європейськими експертами ми розробили проект Національної транспортної стратегії – 2030. Цей проект враховує як анексію Криму та Донбасу, так і набуття чинності Угодою про асоціацію з ЄС. На його основі визначено пріоритетні інфраструктурні проекти.
Проект "Дунай – Чорне море". Зупинити не можна реалізувати
Через різницю у підходах з Румунією морський підхідний канал "Дунай – Чорне море" може втратити навігаційні глибини та бути повністю зруйнованим. Мусимо запобігти цьому сценарію, а головне – досягти компромісу з Бухарестом у реалізації цього важливого транспортного проекту.
Транспорт до Європи: які новації прописані у галузевій стратегії
На український транспорт чекають зміни – треба бути готовими не лише до нових технологій, а й до переорієнтації вантажів та пасажиропотоку на Євросоюз. А до цього додаються й нові вимоги до транспорту – галузь є невід'ємною складовою обороноздатності країни.
5 кроків до відкритого неба з ЄС. Як змусити запрацювати заблоковану угоду
Компроміс щодо "відкритого неба" полягає у включенні до проекту Регламенту EASA положень щодо його незастосування до військових аеропортів, які надають послуги цивільної авіації. Це дозволить вивести Гібралтар з-під дії застосування Регламенту.
Рік транзитної війни. Що зробила та що мусить зробити Україна
Вже рік український експорт відчуває обмеження транзиту, запроваджені Росією. За цей рік підготовлене законодавче підгрунтя для формування альтернативного транзитного шляху. У 2017 році ми мусимо наповнити ці угоди конкретним змістом.