Російські атаки все частіше спрямовані на транспортну інфраструктуру. Як наслідок, до ЄС не можуть виїхати тисячі вагонів та вантажівок з зерном та металом.
9 травня 2022, 17:52 — Віктор Довгань, заступник міністра інфраструктури (2016-2019)
Єврокомісія затвердила нові правила "карантинного" перевезення вантажів у межах ЄС та до країн-сусідів. І Україні варто активно долучитися до їх впровадження.
8 квітня 2020, 13:44 — Віктор Довгань, Мінінфраструктури
Чому транспортна сфера виявилася аутсайдером у виконанні Угоди про асоціацію з ЄС? Необхідні законопроєкти вже давно лежать у парламенті, проте у цій сфері турборежим не спрацював.
5 березня 2020, 14:35 — Віктор Довгань, Мінінфраструктури
Досі лише ЄС звинувачував Україну в порушенні Угоди про асоціацію. Наскільки серйозним є порушення Варшавою правил видачі квот на перевезення для українського автомобільного транспорту?
12 серпня 2019, 08:35 — Віктор Довгань, заступник глави Мінінфраструктури
Попередній склад Ради не спромігся ухвалити жодного закону в сфері транспорту – ці реформи зачіпали занадто багато лобістських інтересів. Але тепер це можна виправити.
26 липня 2019, 12:00 — Віктор Довгань, заступник глави Мінінфраструктури
Ми отримали чергову порцію критики до нашого законопроекту, який має врегулювати питання з безпекою транспортних засобів та зробити пересування автомобілем максимально безпечним та комфортним.
28 листопада 2018, 14:40 — Віктор Довгань, Заступник глави Мінінфраструктури
Рівень аварійності за участю вантажних автомобілів у 2017 році зріс на 14%, тоді як 59,4% автоперевізників працюють без ліцензій. Чи здатна Угода про асоціацію вирішити ці проблеми?
16 жовтня 2018, 11:50 — Віктор Довгань, заступник глави Мінінфраструктури
Мінінфраструктури підготовило пропозиції для Уряду та РНБО щодо доповнення до позовів в міжнародних арбітражах та посилення санкцій за перешкоджання проходження суден до портів в Азовському морі.
7 вересня 2018, 11:25 — Віктор Довгань, заступник глави Мінінфраструктури
Українські туристи були заблоковані в аеропортах кількох країн - затримка рейсів на декілька діб сталася через невиплату коштів туроператором. Що треба змінити, щоб унеможливити такі випадки?
6 липня 2018, 13:57 — Віктор Довгань, заступник глави Мінінфраструктури
Україна дуже зацікавлена у нормалізації повітряного руху над Чорним морем, що дозволить нам збільшити рівень безпеки польотів у регіоні та забезпечить дотримання міжнародного права у сфері цивільної авіації. Однак це можливо лише у випадку створення спільно з Туреччиною Функціонального блоку повітряного простору.
19 квітня 2018, 10:12 — Віктор Довгань, заступник глави Мінінфраструктури
Хіба не краще прокласти замість 100 км лише 50 км, але надійних? То там, то тут читаю про те, що наші зусилля недостатні і що кількість "євроінтеграційних проектів" дуже мала. Але транспортні проекти апріорі не можуть бути короткостроковими. Це як посадити дерево та кущ і чекати, що вони виростуть одночасно.
13 березня 2018, 12:04 — Віктор Довгань, заступник глави Мінінфраструктури
Уряд впроваджує європейські "правила" стосовно безпеки дорожнього руху і встановлює адекватну систему санкцій за порушення. Можливо, не всі вжиті дії помітні на даному етапі, але на все потрібен час. Наша нова система вже дуже скоро запрацює.
31 січня 2018, 08:00 — Віктор Довгань, заступник глави Мінінфраструктури