В ЄС попит на українські товари подвоївся після відміни мита

П'ятниця, 6 червня 2014, 09:24

Попит на продукти  харчування українського виробництва збільшився удвічі після відміни в травні цього року мита при імпорті в країни ЄС. Про це заявляє швейцарська компанія Nestle, один з найбільших виробників продуктів харчування та напоїв у світі.

Як повідомляється в прес-релізі компанії з посиланням на директора по корпоративним питанням Nestle в Україні та Молдові Геннадія Радченко, запити від європейських партнерів на продукцію, вироблену в Україні, виросли приблизно вдвічі. Раніше мито на імпорт в ЄС для українських продуктів харчування становило від 9% до 15%.

"Протягом багатьох років робота компанії в Україні була сконцентрована, насамперед, на задоволенні потреб внутрішнього ринку. Експорт також розвивався, але не був пріоритетним напрямком діяльності. Після скасування країнами ЄС митних зборів та підготовки до впровадження режиму вільної торгівлі з європейськими країнами відкрилися нові можливості для експорту. В даному випадку певну позитивну роль зіграла і девальвація гривні - ціна на українські товари в євро стала досить привабливою", - сказав Радченко.

Нагадаємо, що у 2013 р. Україна експортувала в Європу продуктів харчування на близько 10000 млн. дол. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Статті

Пояснюємо, чому редактори New York Times не зрозуміли суть війни РФ проти України. І не тільки вони

Обмеження допомоги Україні та згода на поступки стане найгіршою геополітичною помилкою американської адміністрації за кілька десятиліть.

Напіввихід Росії: Москва прагне вийти із СОТ, але боїться цього кроку

Вийшовши із СОТ, РФ навряд чи колись зможе поновити своє членство на кращих умовах. А цілком ймовірно – і на нинішніх також.

Розворот Орбана: як новий уряд та надзвичайний стан мають змінити курс Угорщини

Новий уряд та введення "воєнної надзвичайної ситуації" через Україну - це все про зміни, які в один день відбулися в Угорщині.