Ми не даємо коментарів пропутінським агітаторам - Міноборони Естонії

Понеділок, 2 березня 2015, 20:43

В Міноборони Естонії відмовилися від спілкування з каналом Russia Today, назвавши його каналом пропаганди путінського режиму.

Про це у своєму Twitter написала головний редактор Russia Today Маргарита Симоньян з посиланням на повідомлення Міноборони Естонії.

"Естонське Міноборони просто смалить" - написала вона і додала скріншот повідомлення естонського оборонного відомства.

"Ваш запит отримали. Ми не збираємося брати участь у будь-якій подальшій комунікації з пропагандистським каналом путінського режиму RT TV. Будь ласка, не надсилайте більше нам запитів. З повагою, Андрес Санг, прес-служба Міноборони Естонії", - зазначено в повідомленні.

Нагадаємо, у лютому Служба безпеки України склала список із понад 100 російських провладних ЗМІ, акредитація яких тимчасово припинена.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Статті

Питання на сотні мільярдів: як ЄС планує відновити та модернізувати Україну

ЄС окреслив рамки, яким чином планує організувати допомогу Україні та яких кроків від Києва він чекає у відповідь.

Рятівники Путіна: що не так зі спробами Заходу "зберегти обличчя" агресора

Рятуючи обличчя Путіна, західні політики ризикують втратити власні. Телефонні дзвінки до Путіна перешкоджають і стратегічній меті – відновленню миру.

Втеча бізнесу: як переконати українські компанії не переїжджати до ЄС

Країни ЄС вже пропонують українському бізнесу програми, щоб перевести до них своє виробництво. Що має робити Україна, щоб зберегти компанії?