Польський телеканал Belsat звільнив співробітника за фото Дуди з Трампом у Facebook

П'ятниця, 21 вересня 2018, 18:51

Менеджера із просування контенту у соціальних мережах телеканалу "Белсат" звільнили з роботи після того, як він розмістив у своєму Facebook висміяне у мережі фото президента Польщі Анджея Дуди із американським главою Дональдом Трампом.

Білорус Іван Шило протягом двох років працював на "Белсат", який фінансується польським МЗС та своєю місією називає просування демократії. На особистій сторінці у Facebook Шило розмістив фото зустрічі у Білому домі Дуди і Трампа, яке стало приводом для критики і насмішок у Польщі та за її межами.

Фото першим розмістив у Twitter президент США. На ньому Дуда і Трамп підписують договір про стратегічну співпрацю. Трамп сидить за столом, тоді як Дуда стоїть, трохи схилившись.

Критики Дуди звинувачують його у тому, що він дозволив зневажити себе та Польщу. Мовляв, навіть під час церемонії підписання меморандуму Трампом та північнокорейським диктатором Кім Чен Ином обидва лідери сиділи. Дехто стверджує, що зі своїм завданням у цій ситуації не впоралося польське МЗС.

Шило опублікував фото на своїй Facebook-сторінці із коротким підписом: "Зліва – президент Польщі". Згодом він повідомив, що наступного дня його звільнили.

"Мене звільнили. Без розмов, просто видалили з робочих чатів і забрали всі права доступу. Може я колись напишу про все це докладніше. Може ні. Але ситуація - дно. Керівники не повинні вибачатися, але і звільняти інших через свої помилки - це теж не діло", - написав Шило.

Публікацію Шила прокоментувала директор телеканалу Агнешка Ромашевська-Ґузи, заявивши, що договір про військову співпрацю з США має величезне значення для безпеки Польщі і "це одна з небагатьох тем, які не є підґрунтям для жартів співробітників "Белсату". "Я тільки все більше і більше впевнена, що ти не знаєш, що таке робота в команді і лояльність", - написала вона. Варто зазначити, що мати Агнешки Ромашевської-Ґузи - радниця президента Дуди.

Заступник директора телеканалу Алєксєй Дікавіцкий зазначив, що Шила звільнили "не за жарт про польського президента", а за "неналежну поведінку щодо своїх колег і всієї фірми". Водночас інша керівниця телеканалу Беата Красіцкая у коментарях до публікації Шила написала: "Ти взагалі маєш розуміння, де ти працюєш? Чи не до кінця?".

Разом з тим звільнення співробітника "Белсату" стало приводом для жартів у соціальних мережах.

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.